"Ако не можеш да ги победиш, присъедини се към тях". Именно това мото е следвала френската компания Renault при направата на модела Talisman. Качеството на новия седан от сегмент D, който ще се бори за клиенти с доказаните германски машини, е контролирано не от кой да е, а от немския концерн Daimler.
Производителят на Mercedes-Benz е бил помолен да участва активно в процеса по контрол на качеството на Renault Talisman, съобщава Automotive News. Daimler и Renault имат договор за сътрудничество и споделяне на технологии, но при Talisman не са използвани компоненти на германския концерн.
Една от основните цели на Renault е била постигането на много по-високо качество в сравнение с това на моделите Laguna и Latitude, които Talisman ще замести на пазара. Именно затова френските инженери и дизайнери са се възползвали от опита на германските си колеги, които са посетили завода на Renault в Дуе, Франция, където ще се произвежда модела. Екипът на Daimler е анализирал както качеството на производство, така и на самия автомобил.
"В допълнение на нормалната си програма от тестове Renault постави на изпитание козметиката и пътната издръжливост на Talisman чрез редица проверки. Тези безкомпромисни изпитания по часовник пресъздадоха най-тежката експлоатация, на която автомобилът би могъл да бъде подложен в течение на жизнения си цикъл, еквивалентни на няколко години работа в екстремни условия", споделят от Renault. И уточняват, че капиталовите разходи за програмата Talisman достигат 420 млн. евро.
Новият луксозен седан на Renault ще има публична премиера във Франкфурт през септември, където вероятно ще бъде показана за първи път и версията комби. Най-новият конкурент на Volkswagen Passat, Skoda Superb и Ford Mondeo ще се появи на пазара в края на тази година.
Още информация и снимки на Renault Talisman вижте в Automedia.bg
Renault Talisman е с германско качество
Експерти от Daimler са помагали за производството на новия френски седан
12:37 | 09.07.15 г.Снимка: Renault
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Италия планира да инвестира 10 млрд. евро в производство на чипове
-
Защо Китай продължава да прави повече коли, отколкото има нужда?
-
Полша обмисля да намали тарифите на електроразпределителните фирми с една пета
-
Германия обмисля смекчаване на контрола върху китайските инвестиции
-
Макрон е отворен за обсъждане на ядрената отбрана на Европа
-
САЩ и Европа се нуждаят от геополитическа стратегия за изкуствения интелект
-
Възходът на соларната индустрия хвърля сянка върху земеделските земи в САЩ
-
Зеленски: Русия насочва атаките си срещу съоръжения, доставящи газ на ЕС
-
Технологичната война между САЩ и Китай е напът да навлезе в нова, по-гореща фаза
-
Ройтерс: Илон Мъск ще обсъжда в Китай внедряването на автономни технологии
-
Необичайните велосипедни алеи, които се появиха в Единбург
-
Бойко Ноев: Русия осъществява директно терористични операции на българска територия
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Кристиан Нойер: ЕЦБ може да не е в синхрон с Фед през някои тримесечия
-
Лихвите по жилищните и потребителските заеми намаляват и през март
-
Издръжката на БНБ за 2023 г. е близо 133 млн. лева
3 -
Германия ще поеме допълнителни 8 млрд. евро нов дълг през 2025 г.
-
Затягането на паричната политика в еврозоната се пренася бавно върху лихвите в България
-
SOFIX със седмичен ръст от 1,57% до 818,59 пункта