IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Lexus си върна короната оттатък океана

Японската марка реализира повече коли от BMW и Mercedes-Benz през месец март

17:25 | 07.04.16 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Lexus </em></p>

Снимка: Lexus

Най-добре продаваният автомобилен премиум бранд през месец март в САЩ е Lexus, съобщава Automotive News, като цитира официалната статистика за пазара на нови автомобили.

Резултатът на луксозното подразделение на Toyota е 30 198 продажби, което със 165 автомобила над резултата на втората в класацията марка -  BMW. Третото място е за Mercedes-Benz с общо 28 164 продажби през месеца.

Любопитен факт е, че трите марки отбелязват спад при реализациите си през месец март. При Lexus той е с 2,8 на сто, при BMW - 12 на сто, а при Mercedes-Benz - 5,9 на сто.

Основната заслуга за лидерския резултат на японката марка е гамата ѝ от SUV модели. Новият компактен кросовър NX отбелязва ръст от 25% спрямо февруари, а при флагманския LX увеличението достига 46%.

"Всъдеходите стават все по-добри и съответно привлекателни за клиентите. Те изразходват все по-малко гориво, стават все по-динамични, а поведението им на пътя вече може да се мери с това на леките коли", коментира Кевин Тайнън, анализатор на Bloomberg Intelligence.

Другият голям германски премиум бранд - Audi, записва 18 392 продажби в САЩ през месец март, което представлява ръст от 7,5% спрямо февруари. Резултатът на Infiniti е 13 775 автомобила или увеличение от 10 на сто.

Що се отнася до първото тримесечие на 2016 г., лидер по продажби в премиум сегмента в САЩ е Mercedes-Benz, следван от съответно Lexus и BMW.

В резултатите на BMW не са включени продажбите на Mini, а при Mercedes отсъстват реализациите на лекотоварните модели и на марката Smart, тъй като те не се определят като луксозни.

Най-продаваната премиум марка в САЩ през 2015 г. беше BMW. Второто място остана за Lexus, а третото - за Mercedes-Benz.

Припомняме, че японската марка беше лидер на американския пазар в продължение на 11 години - до 2011 г., когато беше изпреварена от BMW.

Още новини четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:48 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още