Американският производител на електрически автомобили Tesla възнамерява да произвежда няколко модела в планираната си фабрика в Бранденбург. В Грюнхайде близо до Берлин трябва да се изграждат и сглобяват всяка година приблизително 500 000 електрически превозни средства от Model 3 и Y, става ясно от съобщение на Държавната служба по околна среда в официалния провинциален вестник за Бранденбург.
Въвеждането в експлоатация трябва да се извърши през юли 2021 г. През 2019 г. компанията достави общо около 367 500 автомобила.
С обявяването в официалния вестник официално се открива процесът на одобрение на планираната фабрика. В завода в квартал Одер-Шпрее трябва да се настанят преса, цех за леене, каросериен цех, отдел за боядисване, производство на седалки, производство на пластмаси и батерии, както и производството на задвижване и окончателния монтаж.
Предвижда се също централна сграда за захранване и пречиствателна станция. Няколко медии вече съобщиха за производствените планове.
В Официален вестник липсва информация за работните места. Tesla е публикувала обяви за над 30 работни места за „Gigafactory Berlin“ на своя уебсайт, включително за строителен надзорник, ръководител на строителни проекти и т. Нар. Mechanical Engineering Lead.
Според информацията, предоставена от правителството на Бранденбург, на първи етап в Грюнхайде се планират над 3000 работни места, а след разширяването те могат да се увеличат до 8 000. Районният кмет на Одер-Шпрее Ролф Линдеман (SPD) заяви през декември, че се очаква във фабриката да работят до 4000 души на три смени.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 5 години Съгласен, мисълта ми беше, че Мъск успява да намери и мотивира точните хора, така че да вършат страхотна работа! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години мхмм ... :)))в случая обаче Gilbert Passin е човекът зад производството във фабриките . не подценявам въобще Мъск , страхотен организатор и визионер . най-добре вложените му $6,5млн. ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години то така се прави, по ефективно и качествено е от колкото да аутсорсваш процеси ... повечето производители (да не кажа всички) са почнали и са били така, докато не са били сменени от някой мастер бизнес куфар ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Велик е Мъск баце:) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години смятай ... тези правят всички основни неща по електромобилите си сами във фабриките . използват около 300 доставчици . на входа само суровини , на изхода готови автомобили ... леярна , преси , шприцове , седалки , електромоторите , електрониката , софтуера ... роботизирани линии за сглобяване ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар