Британската автомобилна индустрия отправи критики към плановете на правителството да се разграничи от европейските регулации след Brexit, като предупреди, че това ще ѝ струва милиарди британски лири, съобщава Financial Times.
Британското общество на автомобилните производители и търговци (SMMT) публикува изявление, след като финансовият министър Саджид Джавид посочи, че законите в Кралството няма да бъдат приведени в съответствие с тези на Европейския съюз след раздялата помежду им и добави, че компаниите ще трябва да се приспособят към това.
Към момента производителите на автомобили могат да продават колите си в ЕС и във Великобритания под един сертификат. Ако Великобритания се откаже от стандартите на ЕС и установи свои собствени правила, компаниите, които искат да продават превозни средства там, вероятно ще трябва да получат отделен сертификат за това, увеличавайки разходите си за изработка на превозни средства специално за британския пазар.
“И двете страни искат процъфтяващ сектор и ние искаме да работим с правителството, за да помогнем за постигането на взаимно изгодно споразумение за регулациите, което да защитава избора на британските производители и потребители, позволявайки им колите, произвеждани в Кралството, да се продават в ЕС и обратното без допълнителни изисквания”, заяви главният изпълнителен директор на SMMT Майк Хаус.
Последните спорове между автомобилната индустрия и правителството се случват на фона на подготовката за Brexit в края на месеца.
Цялата публикация може да прочетете на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.


Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време
Последният ужас на Мерилин: Братът на Кенеди я души с възглавница в деня на смъртта ѝ
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове
Мицкоски работи за "Сръбски свят", а не за независима РСМ