Южнокорейският производител на автомобили Hyundai постави световен рекорд по максимален пробег с едно зареждане сред серийни електромобили. Компактният кросоувър успя да измине над 1000 км.
Постижението беше записано по време тридневни изпитания на германската писта „Лаузицринг”. Общото време на тестовете беше 35 часа, като в тях участваха 3 кросоувъра. Те изминаха съответно 1018, 1024 и 1026 км без допълнително зареждане на акумулаторите.
Всички машини са били оборудвани със стандартен комплект батерии с капацитет 64 кВт/ч и стандартни гуми Nexen с ниско съпротивление. Климатиците и информационно-развлекателните системи са били изключени заради максимална икономия на енергията.
Участниците в изпитанията са били разделени на две групи, като те са се движили със средна скорост от 30 км/ч. На третия ден от тестовете всеки кросоувър е изминал над 20 км при 3% остатък от заряда на батериите. Когато системата е отчела нулев заряд в акумулатора, автомобилите са изминали по още няколкостотин метра, преди да спрат.
Още подобни новини четете в Automedia.bg!


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 5 години а според теб как е редно да бъде направен един тест? Възможно ли е да бъдат покрити всички възможни ситуации?това е бенчмарк тест... вадиш си грешни изводи от резултата. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години и требе да е равно кат тепсия, да нема ветър да нема урви .... с тия фашливи статии не моат ни убедат да сменим дизела с петица на 100 просто нема как да стане .... :)) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Правил съм го от чисто любопитство из едни чукари с доста завои понеже на детето и жената им става лошо и реших да пробвам - разход 4.2 при заводски 5.2, толкова за карането при идеални условия. Та тази количка дето минава 1000 км едва ли ще изкара повече от 500 в реални условия... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години да ви имам целите на вас двамата... хахахаха. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Точно така: аз го докарвам на 5,7 л. (при 80-90 км/ч) при заводски 5,8 л. Ама много важно, като подкарам и при мен се покачва разхода. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години То и моята кола гори 4/100 ако си го поставя за цел (80км/ч на последна предавка без използване на спирачка) ама иначе си гори към 7... отговор Сигнализирай за неуместен коментар