Германският производител Porsche разкри официално обновената версия на своя най-продаван модел - Cayenne. Проходимият спортист е получил обновен дизайн, променено шаси, нов двигател и хибридна версия, чиито батерии могат да се зареждат в електрическата мрежа.
Що се касае до промените в дизайна, те засягат най-вече предната част. Там виждаме по-голяма решетка на радиатора, променена броня, различен капак на двигателя и светлини с нов дизайн. В задната част също са поставени светлини с нов дизайн, както и променени броня и задна врата.
При обновената версия на Cayenne би-ксенон фаровете са стандартно оборудване за версиите Diesel, S и S E-Hybrid, които са получили и дневни LED светлини с четири отделни диода. Версията Cayenne Turbo пък е оборудвана с челни LED фарове и системата Porsche Dynamic Light System (PDLS).
Не малки промени е претърпяла и гамата от мотори. Нов представител в нея е 3,6-литровия V6 би-турбо двигател, който заменя стария атмосферен V8 с обем 4,8 литра.
Новият агрегат генерира с 20 к.с. и 50 Нм повече, като е и по-икономичен. Показателите му са мощност от 420 к.с. при 6000 об/мин и въртящ момент от 550 Нм между 1350 и 4500 об/мин. С този агрегат версията Cayenne S ускорява от място до 100 км/час за 5,5 сек. (5,4 сек. със Sport Chrono пакет) и развива максимални 259 км/час.
Новост е и моделът Cayenne S E-Hybrid. Той съчетава 3,0-литров V6 мотор с мощност 333 к.с., електромотор с мощност 95 к.с. и литиево-йонни батерии. Общата мощност на хибридната система е 416 к.с. при 5500 об/мин. и въртящ момент от 590 Нм, който е наличен между 1250 и 4000 об/мин.
Моделът ускорява от място до 100 км/час за 5,9 секунди и развива максимална скорост от 243 км/час. Информация за потреблението на гориво не е разпространена, но пък се съобщава, че в напълно електрически режим Cayenne S E-Hybrid може да измине между 18 и 36 км. В този случай моделът може да развива най-много 124 км/час.
Останалите двигатели не са подлагани на промени.
Инженерите на марката са преработили и шасито, като сега то има по-комфортна настройка, която обаче не се отразява на динамичните качества на модела, сочи информацията. Подобрена е и системата Auto Stop/Start Plus.
Най-продаваният модел на Porsche ще стъпи на пазарите в началото на ноември. Към момента са известни цените единствено за пазара на САЩ. Там моделът стартира от 61 700 долара за версията Cayenne Diesel. Моделът Cayenne S започва от 74 100 долара, Cayenne S E-Hybrid - от 76 400, а върховата версия Cayenne Turbo се предлага срещу 113 600 долара.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Porsche разкри обновения Cayenne
Моделът е получил нов би-турбо двигател и хибридна версия, която се зарежда в контакта
11:21 | 24.07.14 г.Снимка: Porsche
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Dow Jones достигна рекорден връх от над 40 хил. пункта и записа пети пореден седмичен ръст
-
Михалис Сарис: Време е пътуването на България към еврозоната да завърши
-
Кадър на деня за 17 май
-
ЕЦБ притиска банките да ускорят излизането си от Русия заради опасения от американски санкции
-
VW и Renault прекратиха преговорите за разработване на достъпен електромобил
-
Руски съд замрази активи на UniCredit в страната заради иск на "Газпром"
-
Най-голямото руско пристанище е под масиран обстрел с дронове
-
Правителството в Китай планира да купи милиони непродадени жилища
-
Защо Великобритания строи най-скъпата ядрена централа в света?
-
За първи път от началото на войната никой в Украйна не се оплаква от липса на снаряди
-
90% от търговията между Русия и Китай вече e в рубли и юани
-
Минималната заплата за най-ниската академична длъжност става 2100 лв.
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Dow Jones достигна рекорден връх от над 40 хил. пункта и записа пети пореден седмичен ръст
-
ЕЦБ притиска банките да ускорят излизането си от Русия заради опасения от американски санкции
-
Несигурността за графика на лихвените понижения тласна надолу европейските борси
-
„Софарма имоти“ ще разпредели дивидент от 0,16 лв. на акция за 2023 г.
-
Паричните преводи от български емигранти се увеличават
-
SOFIX се повиши с над 2% за седмицата до почти 856 пункта