Електромобили срещу хибриди – коя технология ще доминира на пазара?
Въпреки пандемията, която удари транспортния сектор през тази година, автомобилната индустрия прави поредната крачка към пълна електрификация
17:30 | 01.01.21 г. 31Снимка: Pixabay
-
Кадър на деня за 1 юни
-
„Техеран на Волга“: Войната в сянка на Путин срещу Европа става все по-интензивна
-
Д. Димитров: Проблемите в туризма не касаят само туризма
-
60 млн. жилища в Китай са трудни за продажба дори в големите градове
-
Идеи за нова актуализация разпалват отново страстите около промените в биткойна
-
Израел: Условията за мир все още включват унищожаването на „Хамас“
-
Украинските ракети "Нептун" вече са готови за далекобойни мисии
-
„Техеран на Волга“: Войната в сянка на Путин срещу Европа става все по-интензивна
-
Тежкото време през лятото може да се окаже най-големият риск за световната икономика
-
Dow Jones отбеляза най-добрия си ден за 2024 година
-
60 млн. жилища в Китай са трудни за продажба дори в големите градове
-
Как да имаме по-добра връзка с парите, за да подобрим финансите си
Специални проекти виж още
Още от Анализи виж още
Финанси виж още
-
Идеи за нова актуализация разпалват отново страстите около промените в биткойна
-
След промяната в скоростта: Неуспешните сетълменти на Wall Street се увеличават
-
Ark Investment на Кати Ууд се отказа от пускането на спот етер ETF
-
Светът се нуждае от нова финансова архитектура
-
Как да имаме по-добра връзка с парите, за да подобрим финансите си
-
Обявените обратни изкупувания на Wall Street удариха 201 млрд. долара – рекорд за май
преди 3 години Въпросът в заглавието е интересен само на пръв поглед, но погледнато макроикономически е, откровено казано: ***. При оформящия се на 99% сигурен перманентен недостиг на електроенергия - при спирането на електроцентралите, правещи ток от изкопаеми горива или въглища, тия дето са си купили чисто електрически коли ще се прецакат по неописуем начин - защото: за чий ти е кола, която можеш да караш 2-3 пъти годишно? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Познат има шкода, купи я през 2005-та, до момента е правил само един по сериозен ремонт, за ~1500лв.. Тогава даде 35к лв., едва ли в следващите 5г., ще я ремонтира за останалите 33.5к, при това колата е карана редовно. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години хибридните системи са по-скъпи от само електрическите . логика . поддържаш две системи за задвижване в колата , износват се почти едновременно . ти май беше писал , че поддържаш няколко коли , предполагам си покарваш , не е като диванните анализатори дето туканка пиша за коли . та , колко ти струва поддръжката на колите от 10 до 200х.км , преполагам караш по читави , колко започва да ти струва м/у 200х и 350х , и колко струва м/у 350х. и 600х. , над 600х. е за маниаци ... та да не го обсъждаме ... :))) ... щото не е само нафтата или бензина и гумите и филтрите , има си неща дето си вървят с годинките , ходова част , уплътнения по помпи и двигатели , свещи , дюзи , изпускателни тръби , ако е по-засукана от към електроника и разни скъпарски ремонти започват на компютри и екстри ... та се понатрупват нещата ...щото колко струва подръжката на една тесла на половин милион километра започнаха да излизат данни и е доста сериозна разликата с ДВГ колите ... :))) ... в пъти и в порядък , а не само с някакви % ...ако гледаш продажбите в Европа , да . тук има установени марки и сервизната им мрежа . теслата няма сериозна база , няма и сервизни бази . те си гледат основно техният пазар и азиатския . на европейският ще му е доста трудно . и си го знаят . освен това те никога не са се целили в масовия пазар на малките коли . досега . тяхната дългосрочна цел е 20 милиона автомобила годишно производство до 2030г . масовата кола е в разработка . няма я още ... но другите ги е настъпил сериозно и ги води по показатели всичките . засега . мъск никога не е бил играч за малко , всичките му планове са дългосрочни и обмислени . не разчита на случайност никъде , поне от техническа гледна точка , мога да го твърдя отговорно .за цената на акциите не разбирам в детайл нещата , но му дава рамо да се финансира по-лесно в строителството и инструменталната база и зверските разходи за R&D ... :))) ... абе прецака ги убаво европейските готованковци с талигите им ... :)))кое не и разбра на графиката ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години "да не говорим че няма как един дизел да издържи 20 г. без да го платиш 3 пъти в ремонти. "В твоите кунки и 5 г няма да издържи ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Според мен е по-скоро идеята, за мен тесла е точно като епъл - 1 продукт, много маркетинг.---и след тоя много маркетинг, какво се случи? няма ги и оше си цъкаме на старите или Нокия умре...?да не говорим че няма как един дизел да издържи 20 г. без да го платиш 3 пъти в ремонти. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години не цитирай цео-та, ами се запознай по добре с технологията... ще останеш приятно изненадан и ако имаш тех. познания ще си промениш мнението за секунди... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Според мен е по-скоро идеята, за мен тесла е точно като епъл - 1 продукт, много маркетинг. Не виждам как ел.автомобилите ще се наложат, поне в следващите 30г., има твърде много въпросителни при тях. Един дизеляк и след 20г., ще си върви, без да си сменял нищо повече от обичайното, докато една нова батерия на ел.кола е доста пари, което ги прави изкл. неизгодни за препродажба. Цената на ел.автомобилите също е доста висока все още, в Европа горивото е скъпо и вероятно ще я избиеш след 10г., но отново опираме до това, колко години батерията може да живурка. В САЩ обаче горивото е по-евтино, как ще накараш дори хората там, да карат ел.кола, вместо техните танкери, дето харчат 20/100.Преди мн години един СЕО на голяма ИТ компания каза - ако колите се развиваха със скоростта на компютрите, веднъж годишно една щеше да избухва и да убива всички в нея. Та нещата при колите няма да станат изведнъж. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години не разбирам графиката рав4 с/у тесла унякой ще ни зарясни ли?да разбирам ли че и след 100 години рав4 ще е по икономически изгодния автомобил с тези ниски цени на петрола? :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Tesla успя да отчете четири поредни тримесечия на рентабилност, подпомогната от регулаторните кредити при продажбите.Впечатляващата оценка на Tesla е свързана с пазарните очаквания за големи бъдещи печалби. Като се има предвид, че 85% от приходите на компанията се дължат на нейния автомобилен бизнес, основна част от борсовото рали разчита на две предположения: електромобилите ще отчетат огромен и устойчив растеж в бъдеще; Tesla ще превъзхожда своите конкуренти в този сегмент."Тесла не е дори в топ 10 на елетрик продажбите в европа. Старите автомобилопроизводители мнго бързо скасиха дистанцията. Акционерите на тесля ги очкава огромно количество зелев сок за изтрезняване. Тесла е стотици пъти по малка от тойота и фоксваген копманиика, а е два пъти по слъпа/заега/, всичко ще си дойде на мястото тая година. телса ще е надолу с 100%. Никой който може да използва калкулатор не иска да купува електрик! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Само преди месеци Tesla успя да изпревари Toyota като най-ценната автомобилна компания в света, като концернът на Илон Мъск не спря дотук. След невероятното борсово рали през есента Tesla вече струва два пъти колкото японския производител, отразявайки започналата смяна в предпочитанията на потребителите, чийто фокус все по-ясно се измества от автомобилите с петролни горива към електрически превозни средства.И все пак, ако се разгледат стандартните финансови показатели, пазарната оценка на Tesla буди недоумение. Компанията не показва значителен ръст в приходите от две години насам, като нито този показател, нито по отношение на продажбите, Tesla може да се сравнява с финансовите данни на Toyota. "Според мен ако тесла беше японска компания, а тойота американска, тази аномалия в цената нямаше да я има. Всичко идва от огромного печатане на пари в сащ и това че марухуаната е лагазлизирана в канада и сащ/в много щати/ тея се напушват и се кефят, че не сменят маслото вече и не са клиенти на мобил и шел и бп, ама пропускат, че стават клиенти на гудияр, мишлен и токоразпределителните и центраслите за ток :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар