Финансовите и технологични компании са основните двигатели на аутсорсинг индустрията в сектора на имотите в Европа, Близкия изток и Африка, според нов доклад на консултантската компания CBRE, цитиран от онлайн изданието property-magazine.eu.
Около две трети от новите запитвания за аутсорсинг на управлението на имоти към компанията са дошли от компании от технологичния сектор и финансови компании, които възнамеряват да изнесат част или целите си операции, свързани с управление на имуществото им.
Въпреки доминацията на тези сектори, данните на компанията сочат, че има повишен интерес към аутсорсване на управлението на имотите на бизнеса в Европа като цяло, включително в тежката индустрия, производството и потребителските стоки.
“Предприятията често притежават портфейли от разнообразни имоти, които изискват професионално управление, така че възлагането на тази задача на специалисти често е избраният начин, който гарантира експертни съвети и възможността корпоративните клиенти да се съсредоточат върху основните си дейности”, посочва се в доклада на консултантската компания.
Корпорациите често търсят и съвети за възможностите за навлизане на нови пазари и по-ефективно управление на портфейла им от имоти, чрез което да подкрепят основните си бизнес цели.
Най-търсените услуги в региона на Европа са управлението на имоти, както и сделки с имоти (продажба и придобиване). Засилва се и интересът към комплексни услуги и експертиза, включително фасилити мениджмънт и управление на проекти.
Ефективността на разходите, създаването на стойност и подобряването на нивото на обслужване са основни двигатели на аутсорсинга на управлението на бизнес имоти.
Очакванията са растежът на пазара да продължи, особено в континентална Европа.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
преди 11 години Управлението на имоти изисква много добро сегментиране на таргет пазара за постигане на максимална ефективност затова се аутсорсва от други фирми. отговор Сигнализирай за неуместен коментар