Социалната мрежа Twitter отбеляза сериозна победа в рамките на кампанията си за увеличаване на приходите от реклама, подписвайки споразумение със Starcom Media Vest Group (SMG), подразделение на един от най-големите играчи на американския рекламен пазар - Publicis. Клиентите на Publicis включват компании като Proctor and Gamble, Microsoft и Coca-Cola, предаде BBC.
Според някои съобщения потребителите на SMG ще получат привилегирован достъп до най-добрите рекламни слотове в Twitter, а стойността на сделката ще надхвърли няколкостотин милиона долара.
Макар че не бяха разгласени подробности по сделката, смята се, че SMG ще получи достъп до най-високо ниво на данните на социалната мрежа, използвани за маркетинг. Очаквания са, че споразумението включва клауза за директно захранване с данни от Twitter на моделиращите инструменти на рекламната компания.
Социалната мрежа става все по-привлекателен партньор за рекламодателите, откакто през февруари закупи компанията за анализ на данни Bluefin Labs.
Част от привлекателността като рекламен посредник е богатството от налична информация за потребителите. Маркетинговите послания могат да бъдат насочени към много конкретна група от хора, основани върху възрастта им, пола, интересите и предпочитанията, които са показали чрез връзките си в социалната медия.
Според анализатори Twitter ще може да се позове на тази сделка като доказателство, че набира инерция като струващ си маркетингов инструмент.
Уебсайтът за микроблогове има 200 млн. потребители, макар че досега се мъчеше да покаже, че е в състояние да извлече значителни приходи от безспорната си популярност.
Днешната сделка предполага, че социалната мрежа е загърбила пробния период при рекламодателите. „За около 18 месеца Twitter се превърна от експеримент в продукт от първа необходимост“, заяви Лора Дезмънд, главен изпълнителен директор в SMG.
Смята се, че Twitter обмисля листването си на борсата, макар че някои инвеститори ще бъдат предубедени на фона на слабия дебют на фондовия пазар на Facebook, осъществен през май 2012 г. В момента акциите на Facebook се търгуват при около 26 долара за брой, доста под цената от 38 долара по време на първичното публично предлагане.
Днешната рекламна сделка ще бъде важна летва в усилията на Twitter да докаже, че има търговско бъдеще като печеливша компания, с надежден приток на приходи от маркетингови дейности, свързани с информацията, с която разполага за потребителите, техните интереси и навици.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?