IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Facebook има над 50 млн. активни корпоративни страници

Компанията пуска нови функции, с които да улесни администраторите на страниците на различни компании

10:31 | 09.12.15 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Facebook обяви, че вече има над 50 млн. активни бизнес страници в своята социална мрежа. Тези данни включват както големите, така и малките фирми. В допълнение към това компанията обяви няколко нови функции, които добавя към страниците си, пише Marketing Land.

През септември компанията разкри, че ще поставя на страниците надписи, показващи доколко те откликват на потребителските запивания. Сега хората, управляващи страниците, вече ще могат да посочват, че могат да отговорят “след минути”, “до час” или в “в рамките на деня”. Facebook пък ще изчислява средното време за отговор на страницата, като компанията ще позволи на администраторите да пишат публични съобщения, така че да предупреждават потребителите.

Дори и страницата обикновено да отговаря на съобщения в рамките на час, тя може да постави ясен знак, че отговаря в рамките на ден, така че потребителите да знаят какво да очакват от нея. Тази опция ще даде по-голям контрол и гъвкавост на администраторите на страници, възползващи се от този комуникационен канал.

Освен това ще има съобщение, което ще се показва или ще бъде изпращано, когато никой от администраторите на страницата не е на разположение да отговори.

Освен това Facebook добавя възможност за изпращане на отговори на момента, които са автоматични и могат да съдържат всякакви съобщения от собственика на страницата.

Facebook дава на администраторите и повече информация за достигането до потребителите и комуникацията с тях. Сега, когато администраторите си пишат с потребители, ще виждат какви са били действията им по отношение на страницата, както и публичната информация от техните профили.

Администраторите могат да добавят и бележки за отделните потребители, както и да поставят разговорите в различни категории, така че да им е по-лесно да ги откриват по-късно и да отговарят. Тези бележки ще бъдат видими само за тези, които управляват страниците.

Facebook обяви, че новите функции ще станат достъпни за всяка страница през следващите месеци. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:36 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още