Най-голямата социална мрежа Facebook очевидно възнамерява да направи своя Messenger „специалист по всичко“. След като основателят и главен изпълнителен директор Марк Зукърбърг представи визията си за това как може да стане мост между потребители и компании, като покани предприемачите да разработват собствени чат ботове, сега Facebook постепенно разширява кръга от компании, които получават достъп до услугата за изпращане на платени рекламни лични съобщения до потребителите.
Тези „спонсорирани съобщения" се тестват от няколко месеца с малък брой компании, пише TechCrunch.
Те ще идват от профилите на съответната компания, но Facebook ще следи зорко за типа на съобщенията и за честотата, с която те се изпращат. Целта е, разбира се, потребителите да не бъдат отблъснати от твърде много реклами и да не се злоупотребява с тях.
Конкретните правила и критерии все още се изясняват, затова и тестовият период продължава, заяви вицепрезидентът на Facebook и ръководител на екипа, който развива Messenger, Дейвид Маркъс.
Но не само компанията ще може да контролира броя и типа на съобщенията, това ще може да прави и самият потребител. Той ще може да блокира получаването на платени съобщения от даден профил, но да продължава да получава обикновените съобщения от него. Това е умен ход, защото гарантира, че и самите рекламодатели ще имат интерес да не притесняват потенциалните си клиенти твърде често и да им пращат реклами, които може да са от реална полза.
Освен това не всички рекламни съобщения ще активират изпращането на уведомление. Някои просто ще се "качват" най-горе в списъка с получени съобщения, но няма да призовават потребителя да ги отваря.
Още по темата - във видеото на Bloomberg TV Bulgaria!


Скъпотия! Храните у нас продължават да поскъпват стремглаво преди еврото
7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Времето във Варна на 7 декември
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
Проходът Троян-Кърнаре е временно затворен
Япония е изправена пред криза, свързана с деменция
Почти 50% подкрепа за предложението за ограничаване на населението в Швейцария
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
преди 9 години Е това ще е началото на края на ФБ :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар