Instagram Stories добавя по-фина и зряла, но отново изкопирана функция от Snapchat. Осемте първоначални „лицеви филтъра", както ги наричат в Instagram, работят точно като тези в Snapchat и позволяват на потребителя да добавя виртуални уши на коала, розови очила, венец от пеперуди или грим за себе си и приятелите си в снимки или видеоклипове, предава TechCrunch.
Филтрите за лице са последната основна функция на Snapchat Stories, която липсваше в Instagram, след като тя клонирал формата за споделяне на слайдшоу на Snap, натрупаните креативни инструменти, изчезващите директни съобщения и др. Без убедителна причина новите потребители да избират оригиналните Snapchat Stories пред Instagram Stories, Instagram би могъл да увеличи преднината, като повиши своите 200 милиона дневно активни потребители на Stories, които вече надхвърлят 166-те милиона потребители на Snapchat. Това допълнително би забавило темпа на растеж на Snap, който доведе до загубата на 25% от стойността на акциите ѝ, след като компанията обяви слаби финансови резултати през миналата седмица.
Филтрите за лице и още три функции се предлагат на всички потребители чрез актуализация на приложението за iOS и Android. Инструментът за изтриване ще ви позволи да премахнете чертежите и рисунките, които сте добавили към изображението, въпреки че не може да премахне обекти от оригиналното изображение, както го прави Magic Eraser на Snapchat. Новият режим Rewind на Instagram възпроизвежда видеоклипове обратно, точно като един от най-старите филтри на Snapchat.
Най-оригиналната нова функция на Instagram е възможността да напишете хаштаг, който да добавите към публикациите си в Stories като стикер, точно като стикер за местоположение. Когато зрителите натискат тези стикери, те ще бъдат отведени до страницата на хаштага в Instagram, показваща други обществено достъпни, постоянни публикации с този маркер. В крайна сметка бихте могли да си представите възможността да търсите истории с точно този маркер или да гледате "Hashtag Story", съставена от всички публично видими истории с този етикет. Instagram всъщност просто започна да тества т. нар. Location Stories.
Засега Instagram няма да предлага спонсорирани лицеви филтри, но това може да се случи евентуално в рекламното подразделение на конкурентната Snapchat. Но след като вече клонира повечето успешни функции на Snapchat Stories, едно от малкото неизкопирани неща включва добавянето на триизмерни обекти от добавената реалност.


Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
Свличане на скали затвори прохода "Троян-Кърнаре"
Аксаково загуби и последния си мач за 2025 година
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена
Трафикът на кокаин в Европа се увеличава
Вулканът Килауеа изригна с фонтан от лава с височина около 370 метра ВИДЕО