Социалната мрежа Twitter обяви приходи и печалба за третото тримесечие, които надминаха очакванията на Wall Street, тъй като по-големите продажби на реклами са компенсирали спада в броя на потребителите, съобщава Ройтерс. Финансовите резултати на компанията доведоха до ръст в цената на акциите ѝ от близо 12% в предборсовата търговия.
Приходите от реклама за тримесечието скачат с 29% спрямо година по-рано до 650 млн. долара, подкрепени от интереса към публикуването на съдържание от страна на медийни компании, включително Live Nation Entertainment, Major League Baseball и Major League Soccer. Това пък доведе до подобен ръст на общите приходи на годишна база до 758 млн. долара, изпреварвайки средната оценка на анализаторите за 702,6 млн. долара.
Социалната мрежа отчита коригирана печалба на акция от 21 цента на акция, което е доста над предварителните оценки за 14 цента.
Twitter обаче бележи по-голям от очакваното спад на активните потребители за второто тримесечие, което е втори пореден тримесечен спад. Очакванията са през четвъртото тримесечие броят им да се свие допълнително заради изтриването на акаунти в опит за изчистване на сайта от потребители, заподозрени, че използват медията за измама, омраза и разпространение на дезинформация.
След подобно намаляване на броя на активните потребители през предишното тримесечие акциите на компанията поевтиняха с 19%, тъй като всеки спад би навредил на рекламния бизнес и би подкопал бъдещия растеж. По-добрите резултати през третото тримесечие успокояват тези притеснения и показват на инвеститорите, че Twitter е фокусиран върху привличането на повече реклами.
„Ако има изчистване от ботове, фалшиви акаунти и борба с езика на омразата, то това всъщност е здравословно за бъдещето на платформата“, коментира Браян Вийзър, анализатор в Pivotal Research Group. Той допълни, че подобни действия са привлекателни за рекламодателите.
Месечните активни потребители са намалели до 326 млн. през третото тримесечие, което е под средната прогноза на анализаторите за 331,5 млн. според FactSet. Twitter обяви, че очаква броят на потребителите да падне под 326 млн. през текущото тримесечие, което ще се размине с очакванията за 333,4 млн.
Използването на Twitter от потребителите е в застой в продължение на повече от година, което кара анализаторите да се притесняват, че растежът може би е достигнал своеобразен връх.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?