IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Netflix тества нов модел на ценообразуване

Стрийминг услугата трябва да се пази от все по-силната конкуренция

18:11 | 03.01.14 г.
Автор - снимка
Създател
Netflix тества нов модел на ценообразуване

По пътя си към експанзия американският доставчик на видео по заявка Netflix тества по-благоприятен за потребителите си модел на ценообразуване, съобщава THR. Тестът в момента е достъпен за настоящи клиенти, но не за всички от тях. При това клиентите може да избират между пакет за 6,99 долара и пакет от 9,99 долара.

При първия може да се преглежда само едно видео,  а при втория модел - три видеа  едновременно на различни платформи. Текущия стандартен модел струва 7,99 долара и  позволява едновременен стрийминг на две видео съдържания. За 11,99 долара операторът предлага четири видеа едновременно.

За анализаторите съобщението за възможните по-евтини оферти е изненадващо, защото в резултат на бързия успех на Netflix по-скоро се очакваше увеличение на цените в близко бъдеще. В същото време стрийминг услугата трябва да се пази от все по-силната конкуренция, която включва стрийминг оферти от Amazon и на отдаващия под наем DVD-та RedBox. Разработвайки собствена телевизионна продукция, Amazon следва примера на Netflix Inc., която вече жъне успехи с драмата “House of Cards” - драматичен сериал, който спечели награда “Еми”. И двете компании следват различни подходи, оставяйки собствена следа. Netflix, например, дори не изисква пилотни епизоди.

Повече за  Netflix и конкурентите в индустрията вижте в материала на Bloomberg.


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:58 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още