Онлайн медийната компания Нетинфо, която е част от Нова Броудкастинг Груп, придоби 51% от сайта за онлайн пазаруване Grabo.bg и 51% от онлайн магазина с подбрани модни колекции Trendo.bg, съобщават от Нетинфо.
Компанията оценява хода като “следващата стъпка в партньорските отношения между двете компании”, след като през октомври 2014 г. тя придоби 25% дял от двете платформи. В рамките на сделката Нетинфо е придобила и мажоритарния дял в туристическия каталог Opoznai.bg.
“Навлизането на нови онлайн пазари е част от дългосрочната стратегия на Нова Броудкастинг Груп и Нетинфо за разрастване и диверсифициране на онлайн бизнеса”, коментират от компанията. Според нея дигиталното портфолио на цялата медийна група достига до над 80 на сто от онлайн потребителите в страната.
Нетинфо обяви, че за по-малко от година и половина след първоначалното придобиване на дялове в двата сайта Grabo.bg и Trendo.bg отчитат “много добри резултати и ръст на приходите от над 50%”.
Компанията твърди, че ходът показва амбициите ѝ за развитие в т.нар. “сегмент маркетплейс”.
Grabo.bg е създаден през май 2010 г. и има над 100 хил. регистрирани потребители, докато Trendo.bg има над 150 хил.


Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Елхите във Варна вървят от 30 до 300 лева
Във Варна ще се проведе последното за годината събитие за събиране на стотинки
Почина един от най-популярните японски актьори
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Noventiq ускорява AI трансформацията в бизнеса с Microsoft Copilot и нова експертна специализация
Еврозоната бележи по-силен ръст от очакваното благодарение на вътрешното търсене
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Издигнаха къщички и палатки за протестиращите фермери край Промахон-Кулата
Тръмп е разтревожен от посещението на Путин в Индия
Патриарх Даниил отказа на краля на Йордания да участва в религиозен форум
Уран във водата на Харманли, жителите ще разчитат на водоноски
преди 9 години Идеи трябват, идеи и дизайнери. Разработчици с лопата да ги ринеш. Ако не ги ринеш, ще си ги обучиш, не е голяма философия.А явно не е толкова лесно, щом не го правят всички отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Бизнес модела на немските "стартъпи" се затвърждава и у нас. Майсторите избутват схемата за 5 години, за който период вече нишата започва да се топи, но това няма значение. Ето и конкретната рецепта:1. Клонираш някоя успешна глобална онлайн компания на локалния пазар (разбирай - локализация)2. Развиваш сайта докато стигне 10-30 хил потребителя.3. Сключваш договор за реклама с голям рекламодател (разбирай Нова/Нетинфо)4. Наливаш яко в онлайн реклама, за да стигнеш 20-50 хил. потребителя.5. Вкарваш рекламодателя (Нова/Нетинфо) в бизнеса с малък дял6. Скъсваш се от онлайн реклама, за да напомпаш до 100 хил потребителя.7. Продаваш им целия бизнес.Предметът на дейност на бизнеса няма значение. Просто трябва да е сполучливо копие. А това означава, че трябва да имаш достъп до кадърни разрабочици или да си ги развиеш сам. отговор Сигнализирай за неуместен коментар