IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Нетинфо се сдоби с мажоритарни дялове в Trendo.bg и Grabo.bg

Сделката включва и мажоритарния дял в Opoznai.bg

16:03 | 04.02.16 г. 2
<p>
	<em>Снимка: Нетинфо</em></p>

Снимка: Нетинфо

Онлайн медийната компания Нетинфо, която е част от Нова Броудкастинг Груп, придоби 51% от сайта за онлайн пазаруване Grabo.bg и 51% от онлайн магазина с подбрани модни колекции Trendo.bg, съобщават от Нетинфо.

Компанията оценява хода като “следващата стъпка в партньорските отношения между двете компании”, след като през октомври 2014 г. тя придоби 25% дял от двете платформи. В рамките на сделката Нетинфо е придобила и мажоритарния дял в туристическия каталог Opoznai.bg.

“Навлизането на нови онлайн пазари е част от дългосрочната стратегия на Нова Броудкастинг Груп и Нетинфо за разрастване и диверсифициране на онлайн бизнеса”, коментират от компанията. Според нея дигиталното портфолио на цялата медийна група достига до над 80 на сто от онлайн потребителите в страната.

Нетинфо обяви, че за по-малко от година и половина след първоначалното придобиване на дялове в двата сайта Grabo.bg и Trendo.bg отчитат “много добри резултати и ръст на приходите от над 50%”.

Компанията твърди, че ходът показва амбициите ѝ за развитие в т.нар. “сегмент маркетплейс”.

Grabo.bg е създаден през май 2010 г. и има над 100 хил. регистрирани потребители, докато Trendo.bg има над 150 хил. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:52 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

2
rate up comment 4 rate down comment 0
misanthrope
преди 8 години
Идеи трябват, идеи и дизайнери. Разработчици с лопата да ги ринеш. Ако не ги ринеш, ще си ги обучиш, не е голяма философия.А явно не е толкова лесно, щом не го правят всички
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 6 rate down comment 0
mapto
преди 8 години
Бизнес модела на немските "стартъпи" се затвърждава и у нас. Майсторите избутват схемата за 5 години, за който период вече нишата започва да се топи, но това няма значение. Ето и конкретната рецепта:1. Клонираш някоя успешна глобална онлайн компания на локалния пазар (разбирай - локализация)2. Развиваш сайта докато стигне 10-30 хил потребителя.3. Сключваш договор за реклама с голям рекламодател (разбирай Нова/Нетинфо)4. Наливаш яко в онлайн реклама, за да стигнеш 20-50 хил. потребителя.5. Вкарваш рекламодателя (Нова/Нетинфо) в бизнеса с малък дял6. Скъсваш се от онлайн реклама, за да напомпаш до 100 хил потребителя.7. Продаваш им целия бизнес.Предметът на дейност на бизнеса няма значение. Просто трябва да е сполучливо копие. А това означава, че трябва да имаш достъп до кадърни разрабочици или да си ги развиеш сам.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още