IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Alibaba инвестира 100 млн. долара в портала за луксозни стоки Mei.com

Гигантът в електронната търговия се опитва да подобри своите предложения чрез привличане на повече марки от високия клас

11:16 | 08.07.15 г.
Alibaba инвестира 100 млн. долара в портала за луксозни стоки Mei.com

Alibaba Group Holding Ltd инвестира повече от 100 млн. долара в базирания в Шанхай онлайн портал за пазаруване Mei.com, предава MarketWatch.

Mei.com e фокусиран върху търговията с луксозни стоки, като ходът на Alibaba цели включване в нарастващото търсене в Китай на марки от високия клас, посочва запознат с въпроса източник.

Alibaba оповести последната си инвестиция в изявление в сряда, без да предоставя допълнителна финансова информация.

Гигантът в електронната търговия се опитва да подобри своите предложения на луксозни стоки чрез привличане на повече марки от високия клас към своя портал Tmall.com.

"Тясното сътрудничество на Mei.com с богатия избор от луксозни марки ще допълни съществуващия набор от достъпни луксозни стоки за китайските потребители в Tmall.com", изтъкнаха от Alibaba.

Докато Tmall е пазар за всичко – от дрехи до храни, то Mei.com основно се занимава с високия клас модни марки. Според Alibaba броят им надхвърля 2 400 от целия свят.

Alibaba стана публично дружество в САЩ през миналата година чрез рекордно първично публично предлагане за 25 млрд. долара. От компанията си поставиха цел да разширят портфолиото си чрез повече международни марки, докато се борят с продажбата на много фалшифицирани стоки в портала Taobao.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:57 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още