IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Графика на деня: Кои са приложенията с над 1 млрд. активни потребители месечно?

Само три компании преминават границата, а общо приложенията са едва 12

12:00 | 01.03.16 г. 1
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Приблизително 3,3 млрд. души по света използват интернет. Въпросът е трудно ли е да се достигне до 1 милиард от тях всеки месец.

Оказва се, че предизвикателството е доста голямо, коментира VisualCapitalist.

Apple, най-голямата компания в света по пазарна капитализация, няма нито един продукт, който да е постигнал подобни резултати.

WeChat, което е най-популярното приложение за мобилни съобщения в Китай, не може да постигне 1 млрд. активни потребители месечно дори ако се използва от всеки един притежател на смартфон в Китай. Ето защо приложението в момента има „само“ 650 млн. активни потребители.

Междувременно имена като Reddit, Twitter, Pinterest и Instagram също имат стотици милиони потребители. Никой от тях обаче за момента не успява да се наложи толкова много на световния пазар, че да достигне заветните един милиард души.

Засега единствените компании с приложения или програми, които имат над 1 млрд. активни потребители месечно, са Google, Facebook и Microsoft.

Впечатляващо е, че само Google има седем такива: Search, Gmail, Maps, YouTube, Android, Chrome и Play. Последното от изброените приложения, достигнало 1 млрд. потребители, е Gmail, както съобщи Alphabet през февруари.

Приложението, достигнало 1 млрд. души най-бързо, също е на Google: Android постига това само за 5,8 години.

Facebook също има три приложения с 1 млрд. потребители. Приложението с най-много потребители в света – 1,59 млрд. души месечно, всъщност е на самия Facebook. WhatsApp, която социалната мрежа купи за 22 млрд. долара през октомври 2014 г., наскоро също обяви в блога си, че е преминала границата от 1 млрд. потребители. С това Марк Зукърбърг изпълнява обещанието си пред акционерите на Facebook, поето при стартирането на сделката.

Microsoft влиза в тройката с продуктите си Windows и Office, които са единствените платени програми в класацията. На тях обаче им отнема и най-дълго време да постигнат 1 млрд. потребители: съответно 25,8 и 21,7 години.

Други подобни графики можете да разгледате тук

Oще технологични новини вижте във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:31 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 5 rate down comment 1
deant
преди 8 години
ЕГати безмислената класация и безмислената статия... Само да доуточня, че Microsoft Office за мобилни е безплатен (не, че е много полозен ден) Да не говорим, че масово е безплатен и на ПЦ като се изпиратсва... *** нейсе. Аз ползвам Либре-то, достатъчен е за малка фирма и е без пари.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още