Американският интернет гигант Google обяви, че рекламният му екип е спрял 3,2 млрд. от т.нар. „лоши реклами“ през 2017 г., или с 88% повече спрямо предходната година, когато компанията премахна 1,7 млрд., пише VentureBeat.
Под названието „лоши реклами“ се има предвид всяко рекламно съдържание, което нарушава рекламната политика на Google, включително измами, фишинг и разпространението на зловреден софтуер. Това включва всичко – от еднократни случаи до координирани действия на измамници, които се опитват да спечелят пари, обясни Google.
Компанията твърди, че е успяла да блокира по-голямата част от проблемните реклами, преди хората да са станали жертва на измами. Google е премахнала 320 хил. издатели от рекламната си мрежа за нарушаване на рекламните политики и е сложила в черния си списък близо 90 хил. уебсайта и 700 хил. мобилни приложения.
От 1,7 млрд. реклами 79 млн. са имали за цел да препратят потребителите към свързани със зловреден софтуер сайтове. Google е премахнала 400 хил. от тези несигурни сайтове миналата година.
Освен това компанията е елиминирала по 2 млн. страници за нарушение на политиките всеки месец през 2017 г. Това е било възможно отчасти заради новите технологии, които позволяват на екипа да премахва реклами от отделни страници на уебсайтове.
Рекламният екип на Google посочва, че рекламодателите трябва да „ценят потребителското преживяване повече от рекламите“. През 2017 г. Google е блокирала 650 уебсайта за това, че са пускали реклами заедно с фалшиво съдържание, 12 хил. статии заради копирано съдържание от други уебсайтове и е спряла 7000 акаунта в AdWords за други нарушения, като пускане на привлекателни заглавия, с които потребителите се пренасочват към уебсайтове за продажба на съмнителни продукти.
Миналата година Google е добавила още 28 рекламни политики и 20 нови политики по отношение на медиите, за да се справи с новите заплахи. Тази година компанията вече обнови част от политиките си, за да се справи с рекламите на нерегулирани или спекулативни финансови продукти.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
преди 7 години Гугъл може да си прави, каквото си поиска, все пак е гигант. А понятието "лоши реклами" за съжаление започва да става все по-субективно. отговор Сигнализирай за неуместен коментар