IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Графика на деня: Таргетираните реклами: Интересни или натрапчиви

51% от американците смятат, че насочените реклами са неподходящо използване на лични данни

10:40 | 03.07.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Възможността да се насочва рекламата въз основа на демографски черти, минали покупки или лични интереси е може би най-голямата привлекателност на онлайн рекламата от гледна точка на рекламодателя.

За потребителите обаче таргетираните (насочените) реклами могат да бъдат болезнено напомняне, че никога не сме наистина сами в интернет. Даже може да се твърди, че насочените (или пренасочени) реклами са провалили много изненади за рождни дни, след като небрежните купувачи на онлайн подаръци са забравили да изтрият своите бисквитки след преглеждането на възможностите на подаръци на семейния компютър.

Според неотдавнашно проучване на YouGov 51% от американците смятат, че насочените реклами са неподходящо използване на лични данни, а по-възрастните американци особено много не желаят да получават насочени реклами.

Респондентите на възраст от 18 до 24 години са малко по-отворени към насочваните реклами, като 41% поясняват, че насочените реклами са удобен начин да видят интересни продукти.

Още графики можете да откриете тук.

Последна актуализация: 04:41 | 08.08.22 г.
Още от Web виж още
Специални проекти виж още

Коментари

Добави коментар
Финанси виж още