Смартфоните се превърнаха в неделима част от съвременния живот и днес почти половината от населението в света е свързано помежду си с подобни устройства, коментира VisualCapitalist.
В резултат на това залозите на ултаконкурентния пазар на смартфони никога не са били по-високи. Всеки ден компаниите се опитват да спечелят все повече от глобалните продажби на смартфони, които сега задминават 420 млрд. долара годишно.
На бързо развиващите се пазари като Китай и Индия конкурентните среди са дори по-интересни. Поради социално-икономически развития и понижаващите се цени на някои модели, големи сегменти от тези населения сега могат да си купят смартфон за пръв път.
Тези големи пазари постоянно се променят и не е необичайно лидерите непрекъснато да се изместват един друг.
През последното тримесечие с данни - четвъртото тримесечие на 2016 г., доставките на смартфони в Китай са нараснали с 18,7% до зашеметяващите 135,7 млн. броя.

Това рязко увеличение на продажбите се случва в момент, в който местните брандове в Китай започват агресивно да маркетират продуктите си.
Oppo, като цяло непознат бранд отвъд Тихия океан, е увеличил повече от три пъти дела си през миналата година, измествайки тогавашния лидер Huawei. Това е първият път, когато Oppo става най-популярният бранд в страната.

Apple спада в класацията, тъй като потребителите чакат представянето на новия iPhone, с който ще се отбележи десетата му годишнина. Трябва да се отбележи, че този спад на годишна база бе първият за Apple от навлизането на компанията на китайския пазар.
Тъй като местните компании имат по-голям достъп до производителите, те започват да представят нови функции (например добавена реалност, гъвкави екрани), за да се конкурират с брандове като Samsung и Apple по невиждани преди начини. Местните китайски брандове все повече вълнуват потребителите с продуктите си и това се пренася в трицифрен растеж за компании като Oppo и Vivo.

Едно нещо е сигурно: конкуренцията ще продължи да бъде жестока в най-населената страна в света през 2017 г., а успехът на местните брандове ще има все по-голямо влияние върху чуждите марки.
Други графики можете да видите тук


Съдия Ганчева разказа пред ученици за последиците от употребата на "райски газ"
ПП-ДБ внесе вота на недоверие към кабинета "Желязков"
Правителство, синдикати и работодатели постигнаха съгласие по новия Бюджет 2026
Какво ще бъде времето в събота?
Полицията във Варна излезе с мерки за спокойни студентски празници
Китай изпраща нови панди на Франция след срещата Макрон-Си
Търговските вериги инвестират в устойчивост и адаптация към еврото
Airbus обещават да се справят с проблемите
Airbus намалиха целите си за доставка до края на 2025г
Патерсън: Рискът от заразяване при биткойн не е изчезнал
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
Съдът на ЕС разглежда жалба на "Възраждане" срещу влизането ни в Еврозоната
В кадър: Ден преди Никулден, опашки за риба на Женския пазар
Велосипедист загина край омуртагското село Плъстина
Макрон: Единството между Европа и САЩ за Украйна е жизненоважно
Желязков успокоява плевенчани: Няма да има воден режим през лятото на 2026 г.
преди 8 години Винаги не но, отдавна се чудятолкова ли няма агро различно да правят, ами всички се държат за общо взето, един артикул на пазара? Фантазията ги подвежда май. Не е лесно да живееш в калъп... отговор Сигнализирай за неуместен коментар