fallback

Успя ли да изкуши „Мелифера“ с енергийния си мед „Интер“?

С международните сертификати за здравословни храни българската компания влиза във верига от около 30 магазина за биохрани в Токио, съобщи Биляна Николова

16:04 | 12.04.24 г.

За „Мелифера" е много полезен фактът, че сме листната компания, защото това увеличава доверието в нас. Използването на енергиен мед, на храна със специално предназначение, има по-големи свойства да дава енергия, да помага след физическо натоварване и стрес, затова ФК „Интер" включи продуктите на компанията в кошницата с предложения от здравословни алтернативи. Това съобщи в предаването „Бизнес старт" на Bloomberg TV Bulgaria Биляна Николова, основател и изпълнителен директор на "Мелифера", която разработва специализирана храна с функционални ползи, като на фокус са суперхраните.

Тя разкри, че главният нутриционист на „Интер" е включил продуктите на „Мелифера" в храната на спортистите и в момента се водят допълнителни дискусии с маркетинговия отдел на отбора за допълнително сътрудничество.

„Като производител на енергийни храни, сегментът на професионалния спорт е логичен пазар за компанията“, посочи мениджърът и обясни, че първоначалната цел на стратегията на „Мелифера" е да се насочи към по-широкия пазар.

„Малките компании подценяват значението на международните сертификати, но „Мелифера" се сертифицира по IFS, като през 2023 г. покри критериите за ниво IFS 8“, подчерта Николова колко е важен стандартът за големите играчи. „Всички големи вериги държат на международните сертификати, защото гарантират безопасността на храните", посочи тя.  Николова добави, че се проверяват всички процеси и процедури, начин на работа, суровини и готов продукт.

Що се отнася до плановете за излизане на международните пазари, компанията вече е направила първия износ за Обединените арабски емирства (ОАЕ) и планира да разшири пазарния си дял в Германия през тази година.

„Добавихме договор за САЩ – би трябвало да направим износа до два месеца. Имаме пробив в Япония, която е много труден пазар. Имаме дистрибутор, който този месец ще влезе във верига от около 30 магазина за биохрани в Токио" , разказа мениджърът на „Мелифера".

Биляна Николова отбеляза, че в Япония има и добро отношение към България и традиционните продукти от България. „Подходът на японците към бизнеса е различен, като се залага на дълготрайни отношения и традиции, което прави стъпването на пазара трудно за един стартъп", коментира Николова.

На какъв етап е инвестиционната програма на компанията? Ще разшири ли присъствието си в България "Мелифера" в големи търговски вериги? Как се движи цената на биологичния мед? Какви са целите на компанията за 2024 г. може да разберете, ако гледате видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Материалът не е препоръка за взимане на инвестиционно решение!

Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да намерите тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:05 | 12.04.24 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още