United Parcel Service Inc. (UPS) отчете печалба, която е по-голяма от прогнозите на анализаторите, след като управлението на персонала на американската куриерска компания и преструктурирането на маршрутите за доставка започнаха да ѝ се отплащат.
Коригираната печалба на UPS за първото тримесечие достига 1,43 долара на акция, докато анализаторите очакваха 1,30 долара на акция, става ясно от анкета на Bloomberg.
В същото време UPS запази насоките си за цялата година.
От началото на годината акциите на компанията са поскъпнали със 7,5 на сто.
„Средният дневен обем в САЩ показа подобрение през тримесечието“, изтъква главният изпълнителен директор Карол Томе. „Гледайки напред, очакваме да се върнем към ръст на обема и приходите“, добавя той.
Томе се опитва да стимулира продажбите и печалбата на фона на слабото търсене на куриерски услуги след края на пандемията. Миналия месец UPS заяви, че очаква консолидираните ѝ приходи да се покачат до 114 млрд. долара през 2026 г., което би било с 25% повече от тези за миналата година.
По-рано този месец компанията обяви сделка с пощенската служба на САЩ, за да стане неин основен доставчик на въздушни товари, заменяйки конкурента Fedex Corp. Споразумението влиза в сила по-късно тази година.
Стратегически план
Стремежът към растеж следва стратегически план на Томе UPS да стане „по-добра, не по-голяма“ - инициатива за фокусиране върху по-печеливш бизнес, потенциално за сметка на растежа при обема. Това подкрепи пазарната оценка на UPS, която се увеличи двойно през първите две години от изпълнението на плана. Куриерската фирма е изправена пред засилена конкуренция напоследък, като инфлацията също е предизвикателство за бизнеса ѝ.
UPS се сблъсква с по-високите разходи за труд, след като миналата година се споразумя за ново споразумение с профсъюзните работници, което осигурява повишаване на заплатите и обезщетенията за следващите пет години. Споразумението също така предвижда корекции в посока нагоре при пенсионните и здравни обезщетения и други разходи, включително нов платен отпуск.
UPS заяви през януари, че ще съкрати 12 000 работни места от своята администрация – около 14% от мениджърите на пълен и непълен работен ден – за да намали разходите. Повишаването на ефективността е подпомогнато отчасти от новите технологии, включително изкуствения интелект (ИИ), изтъква компанията.
Освен това UPS е в процес на стратегически преглед на своя спедиторски бизнес Coyote, което може да доведе до продажбата му. Куриерската компания купи бизнеса за 1,8 млрд. долара през 2015 г.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна