Френската рекламна компания Publicis повиши прогнозата си за органичния растеж за цялата година след по-силни от очакваните резултати за второто тримесечие. В същото време главният изпълнителен директор Артур Садун отхвърли опасенията относно системата на Meta за създаване на реклами, ползваща изкуствен интелект (AI), предава Ройтерс.
„Когато Meta се появява и казва, че може да направи всичко сама, мисля, че напълно подценява интелигентността на нашите клиенти, които освен всичко не се подвеждат“, коментира той по време на конферентен разговор за резултатите.
Садун подчерта нежеланието на клиентите да поверяват данните си на една-единствена платформа.
„Никой от нашите клиенти не иска да работи с една-единствена платформа“, казва той, добавяйки, че клиентите искат да измерват въздействието на разходите си.
Publicis заяви, че е завършила своята 10-годишна технологична трансформация на стойност 12 млрд. долара и сега ще се съсредоточи върху изпълнението на своята стратегия. Компанията изтъква своята собствена платформа, която използва вътрешни AI възможности и големи данни, за да проследява поведението на потребителите и да таргетира персонализирани реклами за над 4 млрд. интернет потребители в световен мащаб.
„От 9 години чувам, че платформите ще ни „изядат за закуска“. Честно казано, мисля, че е време да спрем да говорим за това как платформите ще ни заменят, защото това не е реалност“, подчертава Садун.
Компанията повиши прогнозата си за органичен растеж за 2025 г. до близо 5% в сравнение с предишния диапазон от 4% до 5%, след като отчете 5,9% органичен растеж на нетните приходи през второто тримесечие. Publicis посочи „безпрецедентен нов бизнес наплив“ през първата половина на 2025 г., включително, че е спечелила клиенти като Coca-Cola, Nespresso, Lego, Paramount и Spotify.
Приходите за второто тримесечие са се увеличили с 10 на сто, като ръстът е във всички региони: 5,3% в САЩ, 4,6% в Европа и 5,7% в Азиатско-Тихоокеанския регион. Според данни на JPMorgan компанията е отчетла нетни нови бизнес успехи в размер на 5,2 млрд. долара за първата половина на 2025 г., изпреварвайки конкуренти, които са се стабилизирали, като WPP, Omnicom, Dentsu и Interpublic.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим
Суперхрани, които са бюджетни
Тайланд разреши алкохола от 14 до 17 часа