IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Собственикът на Max Factor повиши прогнозата си за продажбите

Coty се насочва все повече към продуктите за грижа за кожата

17:34 | 21.09.22 г.
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Coty повиши прогнозата си за текущото тримесечие заради по-силните от очакваното продажби на по-скъпи парфюми и продукти за лична грижа, показвайки, че търсенето на по-луксозни стоки остава стабилно въпреки инфлацията, съобщава Bloomberg.

Собственикът на брандовете CoverGirl и Max Factor сега очаква ръстът на продажбите да е между 8 и 9% на сравнима база през първото фискално тримесечие, сочи изявлението. Предишната прогноза от края на август бе за ръст между 6 и 8%.

„Продължаваме да виждаме разширяване от гледна точка на брутния марж за компанията“, заяви главният изпълнителен директор Сю Наби в интервю.

Акциите на Coty поскъпнаха с 6,7% в предпазарната търговия в Ню Йорк в сряда. Цената на акциите бележи спад от 26% тази година.

Coty запази годишните си прогнози, които сочат ръст на продажбите от 6 до 8% на сравнима база. Компанията не промени и годишната си прогноза по други показатели, включително коригираната печалба от 955 млн. долара до 965 млн. долара преди някои ефекти.

Компанията запазва годишните си прогнози, посочва Наби, заради „тази много, много волатилна среда“.

Coty и други компании за продукти за лична грижа увеличават цените си през последната година, за да се преборят с най-високата инфлация от десетилетия в САЩ и други страни и да насърчат потребителите да възприемат продуктите им като луксозни. Coty повиши цените си два пъти тази година и заяви през август, че ще въведе увеличение с между 1 и 3% в началото на 2023 г.

Наби отказа да каже дали компанията може да промени мащаба на това планирано увеличение, или да приложи допълнителни повишения следващата година.

„Всяка възможност е отворена“, казва тя.

Coty планира да се срещне в сряда с инвеститори и анализатори, за да осигури детайли за стратегията си за продукти за грижа на кожата.

Компанията цели продажби на продукти за кожата от 500 до 600 млн. долара до края на фискалната година, която свършва в средата на 2025 г., сочи изявлението. Това би представлявало удвояване на продажбите спрямо фискалната година, която току-що приключи.

„Това може да изглежда амбициозно, но в същото време е само частица от това, което големи играчи правят“, казва Наби. „Затова е амбициозно, но супер, суперреалистично“.

Последна актуализация: 17:34 | 21.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Lifestyle виж още

Коментари

Финанси виж още