Търговецът на дребно Foot Locker отложи план за разширяване на продажбите си до 9,5 млрд. долара с две години и сега очаква да постигне тази цел до 2028 г., съобщава Bloomberg.
Планът на компанията, представен преди година, включва диверсифициране на офертите на бранда, отваряне на нов тип магазини и засилване на програмите за лоялност. Компанията отчете годишни продажби за около 8,2 млрд. долара през фискалната година до 3 февруари, което е със 7% по-малко спрямо предишната година.
Търговецът очаква коригирана печалба от 1,50-1,70 долара на акция за цялата 2024 фискална година, което е под прогнозите на анализаторите. Акциите поевтиняха с 8,9% в предпазарната търговия.
„Все още сме ангажирани“, каза главният изпълнителен директор Мери Дилън в интервю. „Вярваме, че да продължим да инвестираме в тези стратегии, е това, което е нужно, за да сме сигурни, че ще бъдем модерен, жизнен търговец на дребно“, допълни още.
Сравнимите продажби от магазините – ключова метрика за търговията на дребно, са намалели с 0,7% през последното тримесечие, заяви компанията, което е много по-малък спад от очакваното от анализаторите. Управленският екип очаква да се завърне към положителните сравними продажби от магазини, прогнозирайки ръст от 1% до 3% през 2024 г.
Представянето на базираната в Ню Йорк Foot Locker миналата година подчерта опасенията, че потребителите ограничават излишните разходи, докато разходите за живот се вдигат. Компанията разчита на сериозни намаления, за да разчисти излишния си инвентар през 2023 г. През последното тримесечие на 2023 г. той се е свил с 8,2%.
„Потребителите ни са изложени на продължителна инфлация, разходи за храни, наеми – този тип неща намаляват спестяванията“, каза Дилън. „Виждаме обаче, че излизат за правилните продукти в правилния момент“, допълни тя.
Foot Locker „инвестира проактивно в намаления“, за да приключи годината с по-ниски нива на инвентара в сравнение с очакванията на компанията, каза Дилън.
Засилването на влиянието на Foot Locker в културата на маратонките е основен приоритет и търговецът на дребно разширява своите предложения, за да бъде по-малко зависим от обувките Nike, каза Дилън. През последното тримесечие Foot Locker постигна целта си 40% от бизнеса да е в марки, различни от Nike, каза тя.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?