Търговецът на дребно Foot Locker отложи план за разширяване на продажбите си до 9,5 млрд. долара с две години и сега очаква да постигне тази цел до 2028 г., съобщава Bloomberg.
Планът на компанията, представен преди година, включва диверсифициране на офертите на бранда, отваряне на нов тип магазини и засилване на програмите за лоялност. Компанията отчете годишни продажби за около 8,2 млрд. долара през фискалната година до 3 февруари, което е със 7% по-малко спрямо предишната година.
Търговецът очаква коригирана печалба от 1,50-1,70 долара на акция за цялата 2024 фискална година, което е под прогнозите на анализаторите. Акциите поевтиняха с 8,9% в предпазарната търговия.
„Все още сме ангажирани“, каза главният изпълнителен директор Мери Дилън в интервю. „Вярваме, че да продължим да инвестираме в тези стратегии, е това, което е нужно, за да сме сигурни, че ще бъдем модерен, жизнен търговец на дребно“, допълни още.
Сравнимите продажби от магазините – ключова метрика за търговията на дребно, са намалели с 0,7% през последното тримесечие, заяви компанията, което е много по-малък спад от очакваното от анализаторите. Управленският екип очаква да се завърне към положителните сравними продажби от магазини, прогнозирайки ръст от 1% до 3% през 2024 г.
Представянето на базираната в Ню Йорк Foot Locker миналата година подчерта опасенията, че потребителите ограничават излишните разходи, докато разходите за живот се вдигат. Компанията разчита на сериозни намаления, за да разчисти излишния си инвентар през 2023 г. През последното тримесечие на 2023 г. той се е свил с 8,2%.
„Потребителите ни са изложени на продължителна инфлация, разходи за храни, наеми – този тип неща намаляват спестяванията“, каза Дилън. „Виждаме обаче, че излизат за правилните продукти в правилния момент“, допълни тя.
Foot Locker „инвестира проактивно в намаления“, за да приключи годината с по-ниски нива на инвентара в сравнение с очакванията на компанията, каза Дилън.
Засилването на влиянието на Foot Locker в културата на маратонките е основен приоритет и търговецът на дребно разширява своите предложения, за да бъде по-малко зависим от обувките Nike, каза Дилън. През последното тримесечие Foot Locker постигна целта си 40% от бизнеса да е в марки, различни от Nike, каза тя.


Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Военните завзеха властта в Бенин
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена