Netflix успя да се пребори за първия си филм, повел боксофис класацията в Северна Америка, в 18-годишната история на стрийминг компанията благодарение на сензацията KPop Demon Hunters, предава Associated Press.
Оценки на конкурентни студия от неделя показват, че KPop Demon Hunters е оглавил класацията през уикенда с приходи от продажба на билети за 16-18 млн. долара. Дистрибуторски мениджъри от три студия споделиха оценките си за феномена на Netflix, при условие че ще останат анонимни, тъй като стрийминг компанията има политика да не оповестява приходите от продажба на билети.
След няколко седмици на доминация като едно от най-популярните заглавия на Netflix, стрийминг платформата пусна филма в 1750 киносалона с прожекции със съпътстващи музикални изпълнения в събота и неделя.
Това се превърна в триумф за KPop Demon Hunters – може би най-големият хит на Холивуд за лятото и ироничен успех за Netflix, чийто акцент върху стрийминга, а не върху киноразпространението, промени изцяло филмовата индустрия. Друга болезнена точка за Холивуд: филмът е разработен и продуциран от Sony Pictures, която го е продала на Netflix.
Дейвид А. Грос, който ръководи консултантската фирма FranchiseRe, нарече събитието „напълно уникално двудневно музикално събитие“.
„Възможно е [приходите] да се окажат по-високи“, добавя Грос. „Собствениците на киносалони са бързи в реакциите си и могат да увеличат капацитета според търсенето.“
Пускането на голям екран, макар и ограничено, е необичайно за стрийминг гиганта, който отдавна подчертава ангажимента си към премиерите за абонати. Филмът дебютира на платформата в края на юни и в момента е най-гледаният оригинален анимационен филм на Netflix.
Филмът се фокусира върху Huntr/x, трио от KPop суперзвезди, които са и ловци на демони. Членовете, Руми (Арден Чо), Мира (Мей Хонг) и Зоуи (Джи-йонг Ю), трябва да защитят феновете си и да се изправят срещу най-големия си враг досега: съперническа момчешка банда, съставена от демони в прикритие.
Хитовият хорър на Зак Крегер „Оръжия“ запази силата си в боксофиса през третия си уикенд, като донесе 15,6 млн. долара в САЩ. Нашумeлият хорър филм доказа своята устойчивост, като от пускането си досега е събрал над 100 млн. долара в световен мащаб.
„По-шантав петък“ на Disney отново се класира след хорър филма, генерирайки 9,2 млн. долара в Северна Америка.


Авария остави район на Варна без вода днес в събота
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Над 12 000 именици във Варна празнуват на Никулден
Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Новата стратегия за сигурност на Тръмп атакува съюзниците, а не враговете на САЩ
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Земетресение разлюля Румъния тази сутрин
"Арапя" отново наводнен, много вода и по пътищата в района на Царево ВИДЕО
Наводнени булеварди в Пловдив, свлачище на пътя Асеновград-Смолян
Вижте резултатите от официалния кантар на SENSHI 29
Николай Денков за счупеното доверие: Този начин на управление трябва да бъде наказан