Netflix успя да се пребори за първия си филм, повел боксофис класацията в Северна Америка, в 18-годишната история на стрийминг компанията благодарение на сензацията KPop Demon Hunters, предава Associated Press.
Оценки на конкурентни студия от неделя показват, че KPop Demon Hunters е оглавил класацията през уикенда с приходи от продажба на билети за 16-18 млн. долара. Дистрибуторски мениджъри от три студия споделиха оценките си за феномена на Netflix, при условие че ще останат анонимни, тъй като стрийминг компанията има политика да не оповестява приходите от продажба на билети.
След няколко седмици на доминация като едно от най-популярните заглавия на Netflix, стрийминг платформата пусна филма в 1750 киносалона с прожекции със съпътстващи музикални изпълнения в събота и неделя.
Това се превърна в триумф за KPop Demon Hunters – може би най-големият хит на Холивуд за лятото и ироничен успех за Netflix, чийто акцент върху стрийминга, а не върху киноразпространението, промени изцяло филмовата индустрия. Друга болезнена точка за Холивуд: филмът е разработен и продуциран от Sony Pictures, която го е продала на Netflix.
Дейвид А. Грос, който ръководи консултантската фирма FranchiseRe, нарече събитието „напълно уникално двудневно музикално събитие“.
„Възможно е [приходите] да се окажат по-високи“, добавя Грос. „Собствениците на киносалони са бързи в реакциите си и могат да увеличат капацитета според търсенето.“
Пускането на голям екран, макар и ограничено, е необичайно за стрийминг гиганта, който отдавна подчертава ангажимента си към премиерите за абонати. Филмът дебютира на платформата в края на юни и в момента е най-гледаният оригинален анимационен филм на Netflix.
Филмът се фокусира върху Huntr/x, трио от KPop суперзвезди, които са и ловци на демони. Членовете, Руми (Арден Чо), Мира (Мей Хонг) и Зоуи (Джи-йонг Ю), трябва да защитят феновете си и да се изправят срещу най-големия си враг досега: съперническа момчешка банда, съставена от демони в прикритие.
Хитовият хорър на Зак Крегер „Оръжия“ запази силата си в боксофиса през третия си уикенд, като донесе 15,6 млн. долара в САЩ. Нашумeлият хорър филм доказа своята устойчивост, като от пускането си досега е събрал над 100 млн. долара в световен мащаб.
„По-шантав петък“ на Disney отново се класира след хорър филма, генерирайки 9,2 млн. долара в Северна Америка.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Урсула и Мерц на крака при белгийския премиер за руските активи
МААЕ: Защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Празнуваме Никулден, над 200 000 българи черпят днес
Прекроеният Бюджет 2026 е факт, какво предвижда и какво премахнаха?
Времето днес: Значителни валежи, на места в планините - сняг