On Holding повиши прогнозата си за приходите от продажби и печалбата за годината след неочаквано силно второ тримесечие, в което купувачи в Европа и Азия се насочиха към скъпите обувки на швейцарския производител на маратонки, пише Bloomberg.
Подкрепената от Роджър Федерер компания вече очаква приходите ѝ да нараснат с поне 31% при постоянни валутни курсове през настоящата финансова година, което е над очакванията на анализаторите и с три процентни пункта по-високо от предишната цел. Това се равнява на нетни продажби от 2,91 млрд. швейцарски франка (3,6 млрд. долара) по текущи спот курсове, съобщи On във вторник.
Базираната в Цюрих On се превърна в един от най-добре представящите се играчи на пазара на маратонки, разширявайки се от основните си предложения до други области като тенис, тренировки и облекло. Марката се разраства бързо от основаването си през 2010 г., като поглъща пазарния дял на по-големите играчи, включително Nike и Puma.
Акциите на On са поскъпнали с близо 17% от началото на годината в Ню Йорк, изпреварвайки конкурентите си, включително Adidas.
Компанията очаква брутният ѝ марж на печалба да достигне диапазон от 60,5% до 61% за годината, което е малко над предишната ѝ цел, въпреки американските търговски мита, които натежават върху сектора на маратонките. On посочи по-добрия от очакваното растеж в разширяващата се мрежа от магазини, собственост на компанията, и в каналите си за електронна търговия.
„Енергията навсякъде е толкова добра“, коментира главният изпълнителен директор Мартин Хофман в интервю. „Намираме се в наистина силна позиция и цялата екосистема подкрепя нашите стремежи.“
On очаква да отвори още пет до десет магазина по-късно тази година, включително един в дома си в Цюрих, друг в Пало Алто, щата Калифорния, и няколко локации в Южна Корея, обяви Хофман.
Приходите от продажби през второто тримесечие са нараснали повече от очакваното от анализаторите до 749 млн. швейцарски франка, което е с 38% повече отпреди година при постоянни валутни курсове. Брутният марж на печалба достига 61,5%, което също е над прогнозите на анализаторите.
On има средно най-скъпите маратонки за бягане в индустрията и дори започна да покачва цените в САЩ миналия месец, особено на продуктите за начин на живот.
По думите на Хофман този подход досега не е отблъснал потребителите, като се има предвид силното ранно търсене на новия модел Cloudsurfer Max на On, който е силно омекотен и излезе на пазара през юли.
Приходите за второто тримесечие в Европа, Близкия изток и Африка са скочили с 43%, а тези в Азиатско-Тихоокеанския регион – със 101%, като значително са надминали очакванията. Растежът от 17% в Северна и Южна Америка е малко под прогнозите.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим
Суперхрани, които са бюджетни
Тайланд разреши алкохола от 14 до 17 часа