Американският видео стрийминг гигант обяви, че услугата ѝ, включваща реклами, е достигнала 40 млн. активни потребители в цял свят спрямо 5 млн. година по-рано. Това е знак, че усилията за привличане на нови потребители с най-евтиния план се отплащат, предава Ройтерс.
Скокът е записан в момент, в който стрийминг компаниите са изправени пред силна конкуренция и залагат на комбинирани пакети с други играчи, за да могат да задържат абонатите.
Netflix, която пусна рекламния си план през ноември 2022 г., заяви, че 40% от всички регистрации идват от тези планове в страните, в които те са налични.
По-голямата част от брутните абонати, добавени през четвъртото тримесечие в стрийминг индустрията, са дошли от планове, поддържани от реклами, сочат данни на компанията за пазарни изследвания Antenna, публикувани по-рано тази седмица.
Netflix също така каза, че ще пусне собствена платформа за рекламни технологии до края на 2025 г., в опит да предложи на клиентите нови начини да купуват реклами и да се ангажират по-добре с потребителите.
Компанията твърди, че ще си партнира с Trade Desk, Google Display & Video 360 и компанията за рекламни технологии Magnite, които ще се присъединят към Microsoft, за да ускорят автоматичната покупка на реклами.
Включващият реклами план на Netflix струва 6,99 долара на месец спрямо 9,99 долара за стрийминг услугата Max на Warner Bros. Discovery и 7,99 долара на месец за Disney+ в САЩ.
Миналия месец стрийминг услугата Peacock на Comcast обяви, че ще повиши цените на плановете си, като нейният рекламен план ще струва 7,99 долара на месец.
По-рано в сряда Netflix каза, че ще предава два мача от Националната футболна лига по Коледа тази година, увеличавайки усилията си да добави повече програми на живо към своята стрийминг услуга.