Snap се отказва от бъдещото развитие на своята летяща селфи камера Pixy по-малко от четири месеца след като пусна продукта публично, твърдят източници, запознати с въпроса. Така тя се превърна в поредната технологична компания, която коригира продуктовите си планове по време на икономическите предизвикателства, пише Wall Street Journal.
Главният изпълнителен директор на Snap Евън Шпигел наскоро е казал на служителите по време на обичайна сесия за въпроси и отговори за решението, свързано с дрона Pixy. Спирането на развитието на проекта е част от по-мащабната промяна в приоритетите, свързани с ресурсите на компанията, е казал Шпигел на служителите, твърдят източниците.
Pixy е малък дрон, който излита от ръката на човек и може да кацне обратно на нея. Той беше представен в края на април по време на годишната среща на партньорите на Snap, като началната му цена беше 230 долара. Когато се появи на пазара, Шпигел каза, че планира да продаде само ограничено количество от устройствата.
Snap ще продължи да продава Pixy в сегашния ѝ вид, казва източник, запознат с въпроса. Камерата все още е налична за онлайн покупки.
Компанията, която стои зад социалната мрежа Snapchat, беше силно засегната от промените на пазара на дигитална реклама, като през юли записа най-слабия си тримесечен растеж. Цената на акциите на гиганта спадна с близо 40% след обявяването на резултатите.
Освен това Snap се бори и с промените, които Apple направи в политиките си за поверителност, които засягат рекламния ѝ бизнес, както и този на други социални мрежи. Стойността на книжата на Snap е потънала с повече от 80% през последната година.
Отдръпването от Pixy повтаря действията на други технологични компании, които вече започнаха да пренасочват ресурси в последните седмици. Компанията майка на Facebook – Meta Platforms, постави приоритет върху усилията около икономиката на създателите на съдържание и загърби Facebook News Tab, както и платформата за нюзлетъри Bulletin, писа миналия месец Wall Street Journal. Като цяло компанията отправя поглед към метавселената и усилията за справяне с конкуренцията от приложението за кратки видеа TikTok.
Наскоро Microsoft съкрати служители в групата си Modern Life Experiences, която помага за разработване на софтуерни продукти за потребители.
Пускането на успешен хардуерен продукт отдавна е сред целите на Snap. През 2016 г. Snapchat се преименува на Snap. Тя се опита да бъде компания за камери, вместо да е просто социална мрежа. В крайна сметка пусна очила с камера на тях, наречени Spectacles, които струват 130 долара.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?