IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Snap пуска на пазара летяща камера

Компанията продължава да залага на интересни хардуерни устройства, но тези усилия все още не ѝ се отплащат

16:03 | 29.04.22 г.
<p>
	<em>Снимка: Snap.com</em></p>

Снимка: Snap.com

Американският технологичен гигант Snap пуска нова летяща камера, разкри компанията по време на годишната си среща с партньори, пише CNBC.

Камерата, наречена Pixy, е с джобен размер и няма контролер. Вместо това потребителите натискат бутон, който да пусне един от четирите предварително програмирани траектории за летене. Устройството лети, задържа се на дадено ниво или следва потребителя от известно разстояние, за да заснема снимки и видеа. След това се приземява в дланта на човека.

Snap определя Pixy като допълнение на прочутото си приложение Snapchat. Гигантът заяви, че видеата и снимките, направени при полет, автоматично се прехвърлят в Snapchat Memories. Потребителите могат да редактират кадрите или да ги споделят във всяка друга платформа. Pixy може да съхранява до 100 видеа и 1000 снимки.

Джаджата е налична от четвъртък в САЩ и Франция на цена от 229,99 долара. Базовият пакет за полети включва камерата Pixy, кабел за зареждане, презареждаща се батерия, дръжка за носене и други елементи. Предлагат се и допълнителни батерии за 19,99 долара, както и двойно зарядно за батерии, струващо 49,99 долара, обяви компанията. Камерата може да прави пет до осем полета, използвайки основните полетни режими при едно зареждане на батерията.

Снимка: Snap.com

Snap отдавна показва интереса си към подобен тип устройства. Преди време тя пусна слънчевите очила с камера Spectacles 3 за 380 долара, както и следващото си поколение очила с добавена реалност Spectacles, които могат да налагат компютърно генерирани изображения върху това, което човек вижда около себе си.

Компанията подсказа, че е ангажирана с хардуера в дългосрочен план, а това може да ѝ създаде нови източници на приходи отвъд основния ѝ бизнес с реклама. Въпреки това последният финансов отчет на Snap показа, че приходите от хардуер към настоящия момент не са съществени.

От своя страна, Snapchat има 600 млн. месечно активни потребители и над 330 млн. дневно активни. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:06 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още