T-Mobile US надмина прогнозите на Wall Street за печалбата и ръста на броя на абонатите си на мобилни услуги. Освен това повиши очакванията за броя на абонатите си за годината – силен знак, че вторият по големина телеком в САЩ използва своето лидерство в 5G, за да спечели пазарен дял от конкурентите си, пише Bloomberg.
Приходите за второто тримесечие са се свили с 2,5% до 19,2 млрд. долара, което се оказа под прогнозата на анализаторите. Цената на акциите на гиганта се понижи с 1,5% по време на следборсовата търговия в четвъртък.
Базираната в Белвю, щата Вашинтон, компания е привлякла 760 хил. абонати на мобилни услуги в рамките на, по думите ѝ, най-доброто ѝ тримесечие от осем години. T-Mobile US отчете печалба от 1,86 долара на акция, докато анализаторите очакваха 1,72 долара на акция при 19,4 млрд. долара приходи от продажби.
T-Mobile се противопоставя на тенденцията за забавяне на търсенето на пазара на мобилни услуги, която измъчва и другите два големи телекомуникационни оператора AT&T и Verizon Communications, след огромния ръст по време на пандемията.
Трите големи телекома все още предлагат безплатни телефони, за да се опитат да подхранят растежа, а AT&T започна да повишава цените на най-добрите си планове, за да компенсира потребителския спад. Междувременно T-Mobile печели от лидерството си в 5G, разширявайки покритието в повече селски райони и продавайки достъп до безжичен интернет там, където изборът на доставчици е по-малък.
Сега T-Mobile очаква да прибави между 5,6 млн. и 5,9 млн. нови абонати на мобилни услуги тази година, като повиши предишната си прогноза от април, която беше за 5,7 млн. абонати.
Тъй като растежът на продажбите на мобилните телефони се забавя, T-Mobile работи по разширяването на своята база от клиенти на фиксиран безжичен широколентов интернет. Тя добави 509 хил. клиенти на безжичен домашен интернет през последното тримесечие, а това се оказа над прогнозираните от анализаторите 495 400. Сега компанията има 3,7 млн. клиенти на безжичен домашен широколентов интернет, което е около половината от целта от 7 до 8 милиона абонати до 2025 г.
Конкуренцията в предлагането на интернет е ожесточена, тъй като кабелни компании като Comcast и Charter Communications отвръщат на удара с промоции, предлагащи безплатни мобилни услуги за своите клиенти на широколентови услуги.


Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Мелони иска закон, който "да се справи с джендър идеологията"
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време
Последният ужас на Мерилин: Братът на Кенеди я души с възглавница в деня на смъртта ѝ
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове