T-Mobile US надмина прогнозите на Wall Street за печалбата и ръста на броя на абонатите си на мобилни услуги. Освен това повиши очакванията за броя на абонатите си за годината – силен знак, че вторият по големина телеком в САЩ използва своето лидерство в 5G, за да спечели пазарен дял от конкурентите си, пише Bloomberg.
Приходите за второто тримесечие са се свили с 2,5% до 19,2 млрд. долара, което се оказа под прогнозата на анализаторите. Цената на акциите на гиганта се понижи с 1,5% по време на следборсовата търговия в четвъртък.
Базираната в Белвю, щата Вашинтон, компания е привлякла 760 хил. абонати на мобилни услуги в рамките на, по думите ѝ, най-доброто ѝ тримесечие от осем години. T-Mobile US отчете печалба от 1,86 долара на акция, докато анализаторите очакваха 1,72 долара на акция при 19,4 млрд. долара приходи от продажби.
T-Mobile се противопоставя на тенденцията за забавяне на търсенето на пазара на мобилни услуги, която измъчва и другите два големи телекомуникационни оператора AT&T и Verizon Communications, след огромния ръст по време на пандемията.
Трите големи телекома все още предлагат безплатни телефони, за да се опитат да подхранят растежа, а AT&T започна да повишава цените на най-добрите си планове, за да компенсира потребителския спад. Междувременно T-Mobile печели от лидерството си в 5G, разширявайки покритието в повече селски райони и продавайки достъп до безжичен интернет там, където изборът на доставчици е по-малък.
Сега T-Mobile очаква да прибави между 5,6 млн. и 5,9 млн. нови абонати на мобилни услуги тази година, като повиши предишната си прогноза от април, която беше за 5,7 млн. абонати.
Тъй като растежът на продажбите на мобилните телефони се забавя, T-Mobile работи по разширяването на своята база от клиенти на фиксиран безжичен широколентов интернет. Тя добави 509 хил. клиенти на безжичен домашен интернет през последното тримесечие, а това се оказа над прогнозираните от анализаторите 495 400. Сега компанията има 3,7 млн. клиенти на безжичен домашен широколентов интернет, което е около половината от целта от 7 до 8 милиона абонати до 2025 г.
Конкуренцията в предлагането на интернет е ожесточена, тъй като кабелни компании като Comcast и Charter Communications отвръщат на удара с промоции, предлагащи безплатни мобилни услуги за своите клиенти на широколентови услуги.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна
Евродепутат: Управляващите използват работещите българи като "дойна крава"