Печалбата на Allianz Group за първите девет месеца на тази година достигна 3 млрд. евро, а прогнозата за годишната оперативна печалба ще е над средната граница на поставените цели, информираха от Алианц България Холдинг.
Нарастването на вътрешната печалбата на международната финансова група е с 6,4% за третото тримесечие на 2019 г.
Нетните приходи, които ще бъдат разпределени от акционерите възлизат на 0,6% или 1,9 млрд евро. Коефициентът за платежоспособност по Solvency II е в размер на 202% към края на третото тримесечие на тази година.
Оперативната печалба към края на третото тримесечие е към 4,2% или 9,1 млрд. евро, а прогнозата за 2019 г. е над средата на поставените цели от 11,5 млрд. евро, плюс/минус 500 млн. eвро.
От Allianz Group посочват, че бизнес представянето през третото тримесечие с динамичното движение на печалбата и доходността във всички бизнес направления е доказателство за успешното изпълнение на стратегията на Allianz, която подкрепя годишната прогноза.
Нарастването на вътрешната печалба на германският застраховател е 6,4% като положителен принос към този растеж имат всички бизнес сегменти и най-вече животозастраховането и здравното застраховане. Общата печалба нараства с 8,1% до 33,4 млрд. евро (в сравнение с 30,9 млрд. през 2018), отчитат в Allianz Group.
От финансовите резултати се вижда, че годишната възвръщаемост на собствения капитал (RoE) e 14,1% (13,2% за цялата 2018). Коефициентът за платежоспособност по Solvеncy II e намалял до 202% за третото тримесечие на 2019 г. в сравнение с 213% в края на третото тримесечие на 2018 година.
През първите девет месеца на 2019 година, оперативната печалба е нараснала с 4,2% до 9,1 (8,7) млрд. евро, основно в следствие на печалбите с еднократен ефект при животозастраховането и здравното застраховане в САЩ.
Нетният приход, подлежащ на разпределение към акционерите, е нараснал до 6,1 (5,8) млрд. евро. Това се дължи основно на увеличението на оперативната печалба, което компенсира нормализирането на разпределението към акционерите с неконтролиращо участие. На 30 юли 2019 г, Allianz приключи своята програма за обратно изкупуване с обем от 1,5 млрд. евро или 7,3 милиона акции.
“Allianz отново отчита добри резултати в предизвикателни времена. Гордеем се с доверието на клиентите в нашите продукти и в нашия бранд”, посочва Оливер Бете, главен изпълнителен директор на Allianz SE.
Investor.bg припомня, че Алианц България Холдинг е част от Allianz Group. Компанията предлага пълен набор от финансови услуги. На българския пазар е от 28 години и развива своята дейност в сферата на общото и животозастраховането, пенсионното осигуряване, банковите услуги и лизинга, като обслужва над 1,3 милиона клиенти.


Времето във Варна на 6 декември 2025
Никулден е! Вижте какви са традиции за днес
Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Зеленски в действие: Андрий Ермак се прости и с още постове
Украински дрон удари сграда в Грозни, Кадиров обеща суров отговор
Меган Маркъл се свързала с баща си след ампутирането на крака му
Урсула и Мерц на крака при белгийския премиер за руските активи