Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Гласовото търсене навлиза и в българското интернет пространство

Доброто позициониране в Google вече не е екзотика, а един от най-важните детайли, които всяка фирма трябва да развива, посочи онлайн експертът Георги Динчев

гледано: 960   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа
Автоматизацията на процесите и навлизането на изкуствен интелект са все по-важни за оптимизацията на интернет търсачките. Това каза Георги Динчев, онлайн експерт и организатор на технологични събития за SEO и киберсигурност, в предаването „В развитие“ на Bloomberg TV Bulgaria.
Още по темата

Той отбеляза, че тези процеси са част от глобалната тенденция. „В България все повече навлиза гласовото търсене, което иначе е доста по-добре застъпено в други страни“, посочи Динчев и поясни, че в у нас гласовото търсене не е толкова разпространено, защото “просто асистентите все още не са толкова „умни“ на български“.

Според онлайн експерта преценяването на нуждите на потребителите е основно за бизнесите, които оперират в интернет, По думите му те могат да направят най-добре това, като открият думите, по които хората ги търсят, както и най-често използваните сред тях.

„Бизнесът трябва да се интересува от думите, които са популярни в пространството и които се търсят“, смята Динчев.

Той е на мнение, че доброто позициониране в Google вече не е екзотика, а един от най-важните детайли, които всяка фирма трябва да развива.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Bloomberg TV
Как социалните мрежи се отразяват на работното време?