Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Как да станем успешни със съветите на инфлуенсъра Гари Вайнерчук

С примери от живота на предприемача издателите на „Лавици” Виктор Мухарски и Илияна Мухарска посочват как социалните мрежи могат да вдъхновяват

гледано: 1977   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

Винаги трябва да имаш мечта и цел, която да те мотивира, да не губиш времето си и да го координираш правилно в социалните мрежи, с вдъхновение, получено от новата книга на Гари Вайнерчук "Разбивай като предприемач", заявиха Виктор Мухарски и Илияна Мухарска от издателство „Лавици“ в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

“През 2009 година Вайнерчук издава първата си книга „Разбий го!" (Crush it!), която жъне огромен успех. В последната книга „Разбивай като предприемач“ –  за пръв път книга на един от най-големите предприемачи в света е на българския пазар. В нея можем да видим съвременното отражение на действителността, с присъствието на различни нови технологии в живота на предприемача”, разкриха те.

Още по темата

В новата си книга, издадена в България от "Лавици", авторът показва примери с хора, които напускат работата си и започват свой бизнес, посочиха издателите. В книгата се налага внушението, че човек трябва да се развива, да развива и бизнеса си, независимо от възрастта, както и това, че малките инфлуенсъри са по-скоро бъдещето и на тях трябва да се разчита.

“В България се гледа с недоверие на инфлуенсърите все още", смятат издателите, макар че според тях има много блогъри, които действат в тази насока и е въпрос на време да се свържат за съвместна работа.

„Едно от малкото хубави неща на това да си книгоиздател е, че можеш да четеш много книги, преди още да са излезли на пазара. Тази книга вдъхнови и нас самите, преди нея ние имахме само една страница във Facebook. А сега развихме присъствието си в другите социални мрежи и приложения", коментираха те.

"Вайнерчук прави разликата между предприемачите, които си губят времето в социалните мрежи и ни показва как да го използваме ефективно. Да пуснеш няколко поста в обедната си почивка, да си целенасочен в сърфирането и да координираш времето си са част от акцентите на Вайнерчук. Той самият работи по 15-16 часа в денонощие”, дадоха като пример те. 

Според тях обаче не трябва да се прави компромис с времето, което се отделя за семейството, но цялото останало може да  е за работата, особено когато тя се харесва, препоръчват издателите друг призив на предприемача Гари Вайнерчук.

Повече от разговора вижте във видео материала 

По статията работиха: Петя Стоянова, редактор Виктория Тошкова

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Bloomberg TV
Пламен Цеков: За стартъпите е много важен първоначалният екип