-
Инфлуенсър маркетингът набира скорост със свиването на корпоративните бюджети за реклама
Прогнозите на Statista показват, че световната индустрия за инфлуенсър маркетинг се очаква да нарасне с 36% между 2024 и 2025 г., за да достигне 33 млрд. долара
-
Милчо Василков: Китай показва края на познатите ни молове
Как се прави онлайн търговия в реално време чрез социалните платформи, коментира собственикът на дигитална агенция S4amz
2 -
Етичен кодекс на инфлуенсърите ще помага за регулирането на сектора
Твърческата свобода трябва да се подчинява на основни правила, които да не вредят на общността, коментира Радостина Христова, председател на Българска асоциация на създателите на съдържание
-
НАП призова инфлуенсъри, блогъри и влогъри да декларират доходите си
Приходната агенция е подготвила дори две брошури, с които да образова представителите на тези нови професии
-
Как се позиционира правилно бизнесът в социалните мрежи, без да пести разходи от дигитално присъствие
Най-горещите трендове са видео съдържанието, постоянната свързаност с клиенти чрез технологии и AI, както и по-неформалната комуникация, посочи Вяра Стефчева
-
Икономиката на инфлуенсърите разкрива 70-годишен проблем за жените в САЩ
Бумът на тази професия от вкъщи подчертава липсата на адекватна политика за стимулиране на хората да търсят реализация на традиционния пазар на труда
2 -
Доверието в инфлуенсърите в България се топи, намаляват и последователите им
В най-голяма степен инфлуенсърите ценообразуват участието си в една кампания в зависимост от обема и очакваните активности
1 -
Инфлуенсъри в TikTok и Instagram помагат на НАТО да достигне младото поколение
Алиансът се е обърнал към група около 20-годишни инфлуенсъри, които да разпространят посланието му
4 -
Как инфлуенсър маркетигът набира скорост в България
Компаниите отбелязват положителна възвръщаемост на инвестициите си в инфлуенсър реклами, коментира Георги Демирев
Таг инфлуенсъри
Пазари


