Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Как коронакризата се отразява на рекламния пазар?

Компаниите не бива да се отказват от връзката с клиентите си, твърди Иванка Кючукова, изпълнителен директор на Havas Group България

гледано: 3165   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

Компаниите, както в глобален мащаб, така и в България свиват с между 10 и 20% бюджетите си за реклама след удара от пандемията. Това заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Иванка Кючукова, изпълнителен директор на Havas Group България.

Кючукова посочи, че голяма част от рекламодателите са избрали да изчакат в първите няколко месеца на пандемията, за да видят какво ще е развитието ѝ. Други рекламодатели са отложили част от кампаниите си, стана ясно още от разговора. 

Гостът отбеляза, че ситуацията е променлива в зависимост от сектора, като рекламите в туризма и хотелиерството например са били замразени.  

Още по темата

Експертът обаче препоръча дружествата да не се отказват от връзката с клиентите си. 

“Компаниите не трябва да спират да комуникират с крайните си клиенти, защото възстановяването иначе би било много по-трудно и по-скъпо”, категорична е тя. 

Кючукова отбеляза, че данните за рекламния пазар у нас през 2019 г. все още не са излезли, като обаче посочи, че се очаква секторът да е стабилен и с минимални ръстове спрямо предходната година, тъй като още тогава е започнала предпазливостта на бизнеса. “Хубавото е, че се появиха и нови играчи на пазара”, изтъкна експертът. 

“Да имаш нов клиент в 2020 г. е изключителен късмет”, каза още Кючукова.

Вижте целия разговор на сайта на Bloomebrg TV Bulgaria

По статията работи: Екип на Bloomberg TV Bulgaria

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Bloomberg TV
Рецесията ще повлече надолу технологичните акции, според анализатор