Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Креативните решения в дигиталния свят идват от познанията за хората в интернет

Ще станат ли резервирани потребителите към Facebook, коментира Ангел Искрев от агенция guts&brains DDB

гледано: 922   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

Креативни решения в дигиталната среда се изработват с много познания за това как хората „консумират“ интернет. Това, което най-много помага да изградиш творческо решение, е да познаваш поведението на хората в дигиталната сфера. Това каза Ангел Искрeв, дигитален творчески директор в агенция guts&brains DDB и преподавател в СофтУни, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

Според него в последно време най-силно впечатление прави естествената сегментация на целевите аудитории.

“Те вече се сегментират съвсем естествено спрямо социалните медии и Facebook вече е социална мрежа, която е мастодонт и ще си остане такъв. Въпреки всичко обаче повечето от младите хора сами мигрират към други социални медии, като Instagram или Snapchat, и тази сегментация е много добра за специалистите, а това ще продължи да бъде тенденция", посочи Искрев.

Още по темата

Специалистът по дигитален маркетинг сподели, че все повече хората са наясно с това какво се случва в интернет. Той поясни, че включително и Google Chrome вече имат интегриран ад блокър, който спира банерите.

По думите му във Facebook също има такава тенденция, но все още много малка част от хората го избягват - хората са там, най-голямата целева аудитория е там.

„Какво прави един бранд успешен и отличаващ се? Аз постоянно се опитвам да казвам на хората, че трябва да си смел и трябва да имаш guts&brains (смелостта и ума - бел. ред.), за да си го позволиш, защото ни залива много информация в социалните мрежи и когато казваме „Добро утро“ с чаша кафе – това го прави всеки бранд. Трябва да имаш смелостта да прекрачиш дори някои граници или да живееш на ръба и да си много близо да паднеш, защото това би ви отличило като бранд. Смелостта и това да намерите своята идентичност, която да бъде разпозната и хората да започнат сами да говорят“, коментира гостът.

Искрев сподели още, че самият той е част от първата програма за обучение по дигитален маркетинг, която се провежда в СофтУни. Тя обхваща целия спектър на дигиталния маркетинг, като започва с основите, а в първия курс, в първите две издания на програмата вече има над 2000 човека.

„Бизнесът търси кадри от СофтУни и това е тенденция, тъй като няма много места, на които да се учи диджитал, няма и много хора, които да са подготвени, а търсенето е огромно. Това са девет курса, с девет практици, в общо десет месеца. Започва се от септември месец и се завършва чак през месец юни. От този сезон има още два нови курса“.

Какво трябва да съдържа творческото послание в дигиталната среда? Какво е кариерното развитие след завършване на курса? Дават ли си сертификати? Къде търси кадри бизнесът? За колко време се провежда курсът зап дигитален маркентинг?

Вижте повече по темата във видео материала

По статията работиха: Петя Стоянова, редактор Виктория Тошкова

Още по темата

Коментари (0)


Още от Bloomberg TV
Жива тъкан от принтера