Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Хардуер

Умните часовници се оказаха добър залог за Fitbit

Компанията отчете по-малка загуба от очакваното

Умните часовници се оказаха добър залог за Fitbit

Снимка: Архив Ройтерс

Fitbit мина прогнозите на Wall Street за резултатите си, след като стратегията ѝ за добавяне на умни часовници към продуктовата ѝ линия даде тласък на бизнеса през второто тримесечие, помагайки за по-големи продажби на Versa, предава Ройтерс.

Продажбите на умни часовници през второто тримесечие са донесли около 55% от общите приходи от 299,3 млн. долара, които се оказаха над очакваните 285,4 млн. долара.

Книжата на компанията повишиха стойността си с 3 на сто до 6,11 долара по време на следборсовата търговия.

Fitbit е продала общо 2,7 млн. устройства през отчетния период, над средната прогноза на FactSet за 2,5 млн.

Fitbit, която е популярна със своите цветни фитнес тракери, навлезе късно на пазара на умни часовници и се сблъсква със силна конкуренция от технологични играчи с по-дълбоки джобове като Apple и Samsung Electronics.

За тримесечието умният часовник Versa е продал повече от Samsung, Garmin и Fossil взети заедно в Северна Америка, заяви главният изпълнителен директор Джеймс Парк.

По-рано през седмицата конкурентът Garmin отчете по-висока печалба от очакваното, подсказвайки за по-голямо търсене на пазара на носими устройства.

Още по темата

Fitbit, която работи с китайски поддоставчици за създаването на повечето от устройствата си, заяви, че ако предложените американски мита върху китайски стоки влязат в сила, това ще засегне разходите ѝ за материали.

"Разглеждаме различни възможности да намалим или премахнем влиянието на митата“, коментира главният финансов директор Роналд Кислинг по време на разговора си с анализаторите.

Компанията обяви, че прогнозира годишни приходи от 1,5 млрд. долара, като се изключи влиянието на митата.

За третото тримесечие Fitbit прогнозира приходи в диапазона 370-390 млн. долара, при средна прогноза на анализаторите за 377,6 млн. долара.

Нетната загуба на компанията се е увеличила до 118,3 млн. долара, или 49 цента на акция, през второто тримесечие, завършило на 30 юни, от 58,2 млн. долара, или 25 цента на акция, година по-рано.

На коригирана база компанията е загубила 22 цента на акция, по-малко от очакваните 24 цента според Thomson Reuters I/B/E/S.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Хардуер
Американските компании могат да получат лицензи за Huawei до края на юли