Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Разходите за градския транспорт в София достигат 200 млн. лева годишно

Фандъкова твърдо подкрепя увеличението на цената на единичния билет

Разходите за градския транспорт в София достигат 200 млн. лева годишно, а приходите от билети са 94 млн. лева. Така кметът на столицата Йорданка Фандъкова защити поскъпването на билета за единично пътуване до 1,60 лева от юни.

Тя застана твърдо зад предложението, като посочи, че това е експертно решение.

Припомняме, че поскъпването на билета за единично пътуване вече беше одобрено от няколко комисии на Столичния общински съвет и предстои да бъде разгледано на заседание на градския парламент.

Столичната община вече обясни, че иска да насърчи пътуванията с карти в града, като въведе и няколко нови абонаментни превозни документа.

Още по темата

В предаването “Събуди се” на Нова телевизия градоначалникът изтъкна, че 85% от всички, които ползват градския транспорт в София, пътуват с карти. От тях 64% ползват преференциални карти – пенсионери, ученици, студенти и други. Разходите на общината за тези преференциални карти са 95 млн. лева годишно, отчете тя.

Фандъкова подчерта, че алтернативи има за всички, желаещи да ползват столичния градски транспорт.

Кметът на София обясни, че решението за цената на билетите и картите е експертно. Тя поясни, че за нея е важно хората да имат алтернативи да пътуват по–евтино и да се модернизира градският транспорт.

Още около 10 млн. лева дава Столичната община за линиите от градския транспорт, които не са толкова натоварени, но са необходими.

Фандъкова отново подчерта, че иска да се засили постоянният контрол в столичния градски транспорт с цел намаляване на гратисчиите. В тази връзка глобите за пътувания без превозен документ се увеличават два пъти.

 

По статията работи: Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (9)

0
 
0
 
9
khao до: coder
преди 5 години
Няма профилна снимка
иди виж как е в автобус номер 77, те еаа ...
2
 
0
 
8
redcretin до: MZ/X
преди 5 години
Няма профилна снимка
Ей-сега, туй да не ти е комунизма?
0
 
8
 
7
aldy до: coder
преди 5 години
Няма профилна снимка
"...Между другото не, че ги защитавам, но аз най-често срещам българи да се возят гратис..."Аз пък съм на мнение, че това са паяшки приказки на ангро. Защото така е най-лесно. Откакто ОПГ ГРОБ се намърда във властта, особено в общините, мизата на бакшишите се вдигна поне ТРИ ПЪТИ. Рушветите стигнаха и минаха 50%. А келеметата се възмущаваха на Мистър"10%". Но след като заграбиха властта, го направиха жалък и смешен наивник...
0
 
12
 
6
преди 5 години
Няма профилна снимка
СПРЕТЕ ДА КРАДЕТЕ като разпрани. Толкова е просто. Не се наядохте и напихте със сиромашка кръв.
1
 
4
 
5
преди 5 години
Няма профилна снимка
Нещо се скапа връзката....та, проблема е, че те планират разходи....а, трябва да боравят само с фактически разходи които се случват в процеса на дейността на 4-те фирми на СКГТ. Така залагат и приходите...еди колко си лева на пробег километри. СКГТ може да се самоидържа без нито лев субсидия...но трябва да се промени изцяло сегашния модел на работа. Той определено е още от комунистическо време.

Още от Икономика и политика
Предвижда се сливане на комисии и отделяне на туризма в самостоятелна