Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Първи брой на списание Bloomberg Businessweek България - вече в търговската мрежа

Парламентарни избори 2021, Китай – бизнес във фризера, и кой шериф иска да поговори с Robinhood са сред големите теми в броя

Първи брой на списание Bloomberg Businessweek България - вече в търговската мрежа

112 страници интересни, задълбочени и важни журналистически материали от света на политиката, бизнеса, финансите и икономиката както в България, така и в света очакват читателите на първия брой на списание Bloomberg Businessweek в България. Списанието вече може да бъде намерено в търговската мрежа.

„Най-важното в едно списание е да е интересно за четене. Това се постарахме да направим и с Bloomberg Businessweek и мисля, че ни се получи чудесно. В първия брой имаме един приятен микс между български и световни теми“, заяви главният редактор на Bloomberg Businessweek в България Ивайло Лаков за сутрешния блок „Бизнес старт“ на Bloomberg TV Bulgaria.

Първият брой поставя още oт корицата си особено важен и актуален въпрос, който изникна след резултатите от парламентарните избори в България: „2021: А сега накъде“?

Какво следва на българската политическа сцена и какво ни казват резултатите от изборите са сред темите, които получават своя отговор в анализа. Редакционният екип на Bloomberg Businessweek в България e подготвил и интересен материал за това какво да очакваме от новото трансатлантическо сътрудничество - ще се подобри ли то спрямо това, което видяхме при президента Тръмп, какво ще бъде отношението на Джо Байдън към Европа, Русия и Китай, както и специален задълбочен и обширен материал върху пост-COVID съживяването и Зелената сделка.

Сред авторите на броя са утвърдени експерти от екипа на Bloomberg Businessweek в Ню Йорк, един от най-големите доайени в журналистиката в България – Валери Ценов, икономистите Щерьо Ножаров и Евгений Кънев, проф. Здравко Попов от Института за публична политика, Боян Рашев от Denkstatt България, Иван Лазаров, както и автомобилният експерт Калоян Желев, който е подготвил и специална автомобилна тема в списанието – „Супер автомобил: Шоково бъдеще“.

Само един от големите анализи, който може да прочетете в първия брой на Bloomberg Businessweek, e анализът „Китай: Бизнес във фризера“. Той разказва историята на създателя на Alibaba Джак Ма, който беше сериозно притиснат от властта в Китай. Компанията му беше глобена за милиарди, като сега този натиск започва да се прехвърля и върху други китайски високотехнологични компании, което е повод за нарастване на напрежението и притеснението сред големите предприемачи в Китай.

На страниците си списанието разказва и за дело, което държавният регулатор на щата Масачузетс Уилян Галвин заведе срещу Robinhood. Според Галвин безплатното приложение насърчава неопитните инвеститори да сключват неблагоприятни сделки, а какъв е отговорът от Robinhood ще прочетете в анализа „Шерифът иска да поговори с Robinhood”.

Още за стартъпа, който строи самоуправляеми товарни самолети на FedEx, с идеята за превозване на пътници в бъдеще, както и за инфлуенсърството, разказано през погледа на Сидни Макрей, която има 1,1 млн. последователи в TikTok – тези и още теми четете в първия брой на списание Bloomberg Businessweek в България.

Списанието се издава от Investor Media Group по лиценз на световната компания Bloomberg L.P. и вече е налично в търговската мрежа в България на цена от 5 лв. Разпространява се и като комплимент в самолетите на националния превозвач „България Еър“, както и в едни от най-големите хотели в страната.

По статията работиха: Екип на Investor.bg , редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Verizon иска да продаде медийните си активи