Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Имената на бизнеса

К. Славейкова: Скъпото гориво накара шофьорите да слязат от колите си

Инвестираме в научно-изследователска дейност, за да пестим разходи на клиентите, казва директорът на Shell България

0
 
0
 
10
преди 7 години
Няма профилна снимка
Луда работа .Къде е рафинерията им?какво е това ВЕЛИКО ШЕЛСКО ГОРИВО.
0
 
0
 
9
SA
преди 7 години
Няма профилна снимка
Доживях и след зареждане в Шел борд компа да ми изпише "вода в горивото". Иначе, много им били качествни горивата.
За Варна става дума.
0
 
0
 
8
преди 7 години
Няма профилна снимка
да бе, нищо вярно с действителността. На мен ми заредиха 46 литра в резервоар от 45 литра, в който има все пак останали 5-6 литра(на една от най-голамите и "реномирани" вериги). А горивния филтър го сменям на 10 000 км(въпреки че според майстора ми е правилно да се сменя на 20 000 км), щото колата спира да върви. Така че всичко е едно голямо мошеничество и то по две направления - качество и количество!
0
 
0
 
7
преди 7 години
Няма профилна снимка
За самолетното гориво се оказа, че дори юридически няма друг доставчик освен Лукойл - пълен монопол.
0
 
0
 
6
преди 7 години
Няма профилна снимка
И аз потвърждавам разлика от почти 1л/100км при зареждане в БГ и на запад.

Особено лошо е качеството при дизела - не малко помпи на дизелови двигатели се счупиха. При това двигатели на по 2-3г. Относно Шел - горивата им са много зле. На места бензинджиите им разреждат горивото. Даже доколкото имам спомен ги хванаха и в лабораториите пред 3г., че не продават ***, а не гориво по стандарт.

Липсата на числа напълно доказва липсата на каквато и да е била конкуренция на този пазар. Административната тежест задуши конкуренцията и навлизане на този пазар е невъзможно.

Ако си припомним последните неуспешни опити за нови вериги бензиностанции - турците от Опет, Темпо ги съсипаха - въобще пазара на горива е основен инструмент за грабеж на моменти законен(доколкото законите са нагласени) в други не.

Най показателно е как Нефтохим отчита загуби?!? Очевадно източване на печалби в чужда посока при положение, че Лукойл сами си доставят суровината и могат да си сложат каквато цена пожелаят.
0
 
0
 
5
преди 7 години
Няма профилна снимка
Прави ли ви впечатление, че няма никакви числа - колко л. бензин/дизел/газ/метан се продават, кой колко % държи от тях и какъв е общият оборот. Нито колко от тях са производство на Лукойл и колко са внос. Иначе разпъваме локуми на 3 стр.
0
 
0
 
4
Боян до: albobo76
преди 7 години
Няма профилна снимка
Не съм забелязал да са намалели колите, това че цените на горивата ни са високи за стандарта не е отказало много хора от колите, за мен сегашните цени са добре, ако се запазят такива и занапред ще е супер.
0
 
0
 
3
преди 7 години
Няма профилна снимка
За качеството на горивата си прав, моята кола гори 10л на 100км в БГ и 8.5л в Германия. Не знам как става това чудо, обаче в Германия ми е по-евтино, въпреки че горивото е около 10% по-скъпо. А с тези цени на горивата ще ни направят като китайците преди 10 години - всички на велосипеди. Иронично е - китайците замениха велосипедите с коли, а европейците колите заменят за велосипеди. Да живее ЕС, за да се грижи за спортната ни форма.
0
 
0
 
2
преди 7 години
Няма профилна снимка
Госпожата почти не говори в числа, а набляга на общите приказки. Целите юли, август и септември държаха ултра-високи цени на горивата, изнудвайки хората по време на жътва и отпуски. От тогава насам цените спаднаха с поне 20 ст., без да има съществена промяна в цената на петрола в евро. Предполагаме, че и в момента не ни го подаряват, още по-малко пък да разботят на загуба, както се опитваше да ни убеди др. Златев. Моята лична стратегия е да зареждам горива от доставчици извън картела Лукойл, Петрол, Шел, ОМВ. При доказан или високовероятен внос, зареждам от там. Колкото до качеството - всеки, който е карал колата си в Австрия и Германия забелязва как разходът му пада с между 05 и 0.7 л/100 км., което само за себе си е показателно какво сипват в резервоарите ни тук. Другото, което аз очаквам е, че след като почти заличиха дребните търговци чрез главно административни мерки, сега ще почнат да се самоизяждат веригите. В този смисъл положението на Шел ми изглежда най-безперспективно.
0
 
0
 
1
преди 7 години
Ние пък смятаме, че разлика в качествата на горивата има и тя е в полза на горивата в цивилизованите държави, каквато бг не е.

А иначе е ясно, че всячески се крепи лукойл и му се дават нечестни конкурентни предимства.