Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

Фон дер Лайен призова за поне 55% по-малко вредни емисии

В първата си реч за състоянието на Европейския съюз председателят на ЕК представи по-амбициозни зелени цели и предложи европейски здравен съюз

0
 
2
 
9
ing5rov до: zelka007
преди 3 дни
зелев , аз имам жигулка произведена 1976а ... и си я карам ...
1
 
3
 
8
Zlato до: Hahoto
преди 4 дни
Няма профилна снимка
Мечтател :) Дреме му на вурста на средния германец за някакви ръждиви балкански субекти.
А идеята на госпожа Фон е ясна. Ако може тя да управлява целия Европейски съюз и да казва кой колко ще получава и къде кой ще се бие за нечий корпоративни интереси :)
1
 
6
 
7
преди 4 дни
Все си мисля, че най-важното за ЕС не трябва да са някакви СО2 емисии и тяхното 55 процентно намаление , а ГРАЖДАНИТЕ на съюза. Просперитетът на хората. Програми за стабилизиране на задлъжнелия юг и застабилост на на севера. Постепенно изравняване на стандарта на живот между източната и западната част на съюза. Решаване на демографската криза, но не с внос на араби и африканци. Подобряване на конкурентността спрямо Китай и САЩ в дигиталната сфера. Обща отбранителна политика на съюза. СО2 та СО2, догодина като фалира ТЕЦ2 и ще сме първенци по изпълнение на СО2 в ЕС, но нито няма сме по-богати, нито по-щастливи.
3
 
2
 
6
zelka007 до: Веск
преди 4 дни
пхаха ... какви 40 годишни коли те гонят па теб ... :))) ... 40г х 20х.км на година , са към 800х.-1млн.км и то източноевропейско каране ... де ги тия коли дето изкарват по толкова ... много филми гледаш и вярваш на сервизни легенди ... това с ресурсите знаеш ли колко лесно се лекува ?! ценообразуват го за да може да си го позволят 10-15% от хората и готово , с правата дотук ... :)))
2
 
3
 
5
преди 4 дни
Няма профилна снимка
Ако все пак някой иска да види още един много важен момент от изказването на Фон дер Лайен, който изключително силно засяга България и който Инвестор удобно премълчава - ето линк https://segabg.com/hot/category-foreign-country/ek-shte-spira-parite-na-korumpirani-durzhavi
1
 
7
 
4
преди 4 дни
Това е все едно Долно Уйто да реши да си направи магистрала. Кел файда, като съседните села са на коларски пътища? Ще има ефект, но не глобален. В този смисъл, Европа сама си предизвиква неконкурентоспособност и си вкарва автогол. Така става, когато бързаш като пале пред майка си без да се съобразяваш с другите.
Всички сме на Земята, това трябва да е отборно начинание, няма как да има ефект, ако е индивидуално.
1
 
4
 
3
преди 4 дни
Няма профилна снимка
Тя и доста други важни неща говори Урсула, за обвързване на евро средствата с върховенството на закона, но Инвестор все още се лута между "политкоректността" и обективната журналистика. Безспортно добра икономическа медия, но стане ли дума за политика Инвестор е по-зле от пресцентъра на ГЕРБ ....
1
 
4
 
2
Zlato до: Веск
преди 4 дни
Няма профилна снимка
Нямат право. Правата се заслужават. Къде с бой, къде с работа :)

Пак питам - имат ли всички хора по света право да ядат месо, да карат кола, да ходят по почивки или това право е само за САЩ, Германия, Канада, Австралия, ЕС и някой и друг още.
2
 
7
 
1
преди 4 дни
Няма профилна снимка
55 процента надолу. ОК. Германеца има право да кара кола, да ходи на почивки по света, да живее добре и т.н. Всеки колограм месо е енергия, вредни емисии и изхабена вода. Всяка кола е същото. Ресурси, ресурси. Е, сега Китай и Индия решиха, че и те имат право - всеки да кара кола, да яде месо, да ходи по почивки със самолет на другия край на света. А също Виетнам, Индонезия, Малайзия и т.н. При това новите германски коли не изкарват 30-40, а едва 10-20 години и това е умишлено. Хем ръст няколко процента на икономиката, хем без вредни емисии. Как да стане? Как планетата да стане духовен, а не материален свят? Криворазбрана цивилизация. Пак питам - имат ли всички хора по света право да ядат месо, да карат кола, да ходят по почивки или това право е само за САЩ, Германия, Канада, Австралия, ЕС и някой и друг още.