Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Apple представи най-големия и най-скъпия iPhone досега*

За iPhone XS с 512 гигабайта памет купувачите трябва да платят 1649 евро

 Към статията
18
Препоръчай (1)

Коментари (18)

   1| 2    
0
 
4
 
18
преди 5 дни
Няма профилна снимка
Никой никога няма да ти се подиграе за Айфона или за Мерцедеса, при все че не са най-подходящите машинираи навсякъде по света. хората ви вземат на подбив заради цитата който съм дал по-долу: "няма да се замисля"
6
 
2
 
17
Mavi Goz до: Achtung
преди 5 дни
Я ни светни - хора на кои хора се подиграват? Аз не съм видел още некой да ми се подиграва на сфетофара, че карам мерцедес. Още никой не ми се е подигравал и на айфона. Само съм чувал критики, че бил скъп, ама така е с хубавите неща... ;)
Знаеш ли защо Самсунг, хуйвей и останалите продават по-евтино от Епъл? Шти кажем: щото ако им искат колкото Епъл, никой нема да ги погледне - сички ше сте с айфони... :lol:
1
 
4
 
16
Achtung до: ellievalerie
преди 5 дни
Няма профилна снимка
"Аз никога няма да се замисля коя марка да си купя"

Няма нужда от коментар, после се сърдете че ви се подиграват хората.
5
 
2
 
15
преди 5 дни
Въобще не съм съгласна с коментарите за батерията.
Имам iPhone 7 (скоро ще навърши две години) и го зареждам на всеки два дни при нормално ползване (включени мобилни данни през цялото време, социални мрежи и т.н.).
Имам и iPhone X (на няколко месеца), който също зареждам на два / два и половина дни.
Доволна съм и от двата модела и смятам, че винаги ще има хора, които да си купуват най-новия модел и ще дават колкото пари им поискат от Apple.
Не знам дали е снобария, навик, социален кръг и прочее, но Apple е марка, която няма аналог на пазара.
Много познати, които ползва други марки за телефони, когато решат да го сменят, започват да се чудят каква марка да си вземат и постоянно сменят Samsung с Huawei, Sony, LG и т.н.
Аз никога няма да се замисля коя марка да си купя, а само време ли е за ново устройство...
4
 
4
 
14
Mavi Goz до: PetraV
преди 5 дни
Секи влак си има пътници, мадам! За некои високото грозде идва киселко... ;) То и колекционирането на финикийски знаци е снобария.
"Когато бях овчарче
и овците пасях,
бях много благодарен,
макар и сиромах."
;) :lol:

1
 
3
 
13
Mavi Goz до: nikiangel
преди 5 дни
Жалко за дългото, но лековато и несериозно обяснение... ;)
Смартфоните не са телефони, а компютри - процесор, памети, интерфейс - безжични мрежови адаптери, графични адаптери, HD дисплеи, камери, GPS... Това всичкото харчи ток като лудо и работи постоянно. Зареди един лаптоп с дебелата му бактерия, пусни му всички екстри, седни сутринта и работи видеообработка или графика, па да видим колко ще изкара...
Лесно е да сложиш дебела батерия, но джаджата с тези големи дисплеи, които толкова харесвате, ще заприлича на едни нокии и бенефони, които носехме в кобури на колана през 1993-1994 г., или ти изтърбушваха джобовете...
Пълни глупости са това за живота на устройствата на Епъл - минал съм през почти всички модели и нито един не съм сменил заради батерия - при зверска пуберска експлоатация карат по 3-4 години, но аз не съм пубер, който цял ден пише в чата и гледа клипове. Още имам напълно годен 3G от 2008 г. със старите симкарти - батерията му е на 75% и само като телефон изкарва по 3-4 дена. Таблетът, от който пиша, е iPad 3, купуван през 2013 г. - все още изкарва по 7-8 часа непрекъсната работа.
Относно ъпдейтите - нема нужда да пишат специален код - и дете с диагностициран синдром на Даун знае, че писи с пентиум от 2002 г. не може да работи с Уиндоус 10 - не само го забавя, а направо го евтаназира. Новите версии на ОС се пишат за нов хардуер. Можеш да ги пропуснеш.
Ако искаш телефон, който работи по 10 дена без зареждане, да ти дам една Нокиа 6021 - той с 1600 мАч кара по седмица при нормално говорене. Иначе и по повече.
Или казано на френски - нема как и у я до края и душата в рая... ;) :lol:
1
 
11
 
12
nikiangel до: nikiangel
преди 6 дни
Няма профилна снимка
Забравих да добавя че за компанията от статията дори гореописаният метод не е достатъчен и наскоро беше официално доказано (и компанията го призна) че умишлено и целенасочено вкарва код в ъпдейтите си чиято цел е да забавя работата на по старите модели.
Как да "не" ги обичаш.
1
 
12
 
11
преди 6 дни
Няма профилна снимка
Ще се получи малко по дълго обяснение, но ме е яд че никой не коментира умишлено заложения ограничен живот на тези устройства при условие че струват 1 а вече и 2 торби с пари.
Става въпрос за батерията, убеждават ни че по тънките телефони са по модерни, за да е по тънък, батерията няма как да е масивно по голяма, а производителя си е направил много добре сметката. 3000-3500мАч в зависимост от диагонала на екрана. Целта е да изкарва с едно зареждане 1 ден (при сериозно ползване, а повечето си ползват телефона нонстоп).
Обаче, технологията на батерията е такава че изкарва около 500 цикъла заряд разряд (опростено) след което капацитета и започва да пада експоненциално. Ще рече...след 1.5 години обикновения потребител започва сериозно да се замисля за нов телефон.
Ако правеха флагманите само с 3мм по дебели, това би позволило удвояване на капацитета на батерията, и при същото среднодневно ползване би се налагало да я зареждате веднъж на 2 дни а не всеки ден, това би довело до телефон с функционалност/издържливост близка до тази на нов в рамките на 3 години а не 1.5 както е в момента.
Изключително *** практика прилагана от всички големи производители.
Съчетана и с несменяемите батерии просто фиксира живота на флагмана ви и ви абонира за следващия модел автоматично.
0
 
3
 
10
PetraV до: Mavi Goz
преди 6 дни
Съгласен съм с изказаните мнения, и за телефоните и за колите. Снобария, сър!
3
 
8
 
9
Mavi Goz до: Varfor
преди 6 дни
"Напълно съм съгласен! Има толкова добри телефони от среден клас, че се чудя как още има хора, които се хвърлят на телефони с цена над 2 000, при все че го ползват основно за социални мрежи и снимки."

Напълно съм съгласен! Има толкова автомобили от среден клас, че се чудя как още има хора, които се хвърлят на коли с цена над 70,000.-, при все, че ги ползват основно да си возят ханша от т. А до т. Б. ;) :lol: