Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Lyft очаква да излезе на печалба година по-рано от предвиденото

Новините изпратиха цената на акциите ѝ с 6% нагоре

Lyft очаква да излезе на печалба година по-рано от предвиденото

Логан Грийн, главен изпълнителен директор на Lyft. Снимка: Архив Ройтерс

Компанията за споделено пътуване Lyft очаква да излезе на печалба на коригирана база преди фактори като данъци, такси, лихви и амортизация, година по-рано от прогнозираното от анализаторите, обявиха съоснователите ѝ, цитирани от Wall Street Journal.

Прогнозата за постигане на рентабилност до края на 2021 г. представлява първият публичен ангажимент на Lyft по отношение на времево изпълнение на тази цел. Lyft и по-големият ѝ конкурент Uber Technologies са под натиск от инвеститорите да покажат, че могат да генерират печалба и да продължат да растат.

Компаниите, които станаха публични по-рано тази година, поставиха рекорди за най-голяма загуба за американски стартъп за 12-те месеца преди първичните им публични предлагания.

През август Lyft прогнозира, че приходите ѝ за 2019 г. ще достигнат 3,47 до 3,50 млрд. долара, в сравнение с предишния диапазон за 3,28-3,30 млрд. долара. Компанията твърди, че очаква загубата ѝ за 2019 г. да е между 850 и 875 млн. долара.

Още по темата

Книжата на Lyft приключиха търговията във вторник с над 6% ръст на стойността до над 43 долара за акция, след като новината за прогнозата беше обявена публично по време на WSJ Tech Live конференцията.

Акциите на Uber повишиха цената си с около 6 на сто до 33 долара, под тази от първичното публично предлагане, която беше 45 долара.

Главният изпълнителен директор на Lyft Логан Грийн заяви, че настроението на публичния пазар се е насочило срещу компании, които харчат значително с цел да постигнат по-голям растеж.

Това, което помага за ограничаване на загубата, е намаляването на купоните и други стимули, на които Uber и Lyft разчитат сериозно, за да привличат шофьори и пътници, докато се борят за пазарен дял в САЩ. И двете компании запазиха цените си изкуствено ниски.

Президентът на Lyft Джон Цимър заяви, че компанията предлага по-малко купони, а цените на превозите се нормализират.

По статията работиха: автор Елена Кирилова, редактор Аспарух Илиев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Основателят на Spotify ще инвестира 1 млрд. евро в европейски стартъпи