Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Apple направи най-голямото си придобиване до момента за Apple TV+

Компанията е купила правата за новия филм с Том Ханкс "Мисия "Грейхаунд"

Apple направи най-голямото си придобиване до момента за Apple TV+

Снимка: David Paul Morris/Bloomberg

Apple направи най-голямото си филмово придобиване за своята стрийминг услуга Apple TV+ - „Мисия „Грейхаунд“, военна драма за Втората световна война, чийто сценарист и главен актьор е Том Ханкс, а продуцент е Sony, пише CNBC.

Американският технологичен гигант е платил на Sony около 70 млн. долара за 15-годишни права за стрийминг на филма, който струва около 50 млн. долара, твърдят източници, запознати с въпроса, които са пожелали да останат анонимни. Sony ще запази правата си за разпространение на лентата в Китай, където евентуално той може да се появи в кината, допълват източниците.

Това е първият път, в който Ханкс, една от най-големите холивудски звезди, пропуска големия екран и се насочва директно към стрийминга – решение, което самият той е трябвало да одобри, преди Sony и Apple да сключат сделката, коментират източниците.

Още по темата

Защо Sony е решила да продаде своя филм вместо да отложи премиерата му, както направиха много студиа с продукциите си, в които участват големи имена? Хора, запознати с въпроса, твърдят, че когато блокадите заради коронавируса са довели до отменяне на премиерата на 19 юни, Sony е била притеснена, че филмът няма да успее да си намери място измежду продукциите за супергерои и франчайзите, които са отложени за лятото. Според един от източниците студиото е предложило лентата на Netflix и Apple, но втората е била по-склонна да плати повече.

Apple е направила необичайния ход да плати 70 млн. долара за филм, защото звезда като Том Ханкс и история за Втората световна война съвпадат чудесно с фокуса на Apple TV+ към по-престижно съдържание.

Същевременно спирането на продукциите влияе на съдържанието, което Apple добавя в платформата си, като забавя новите материали.

Филмът се появява на пазара в момент, в който има по-голяма конкуренция от всякога след скорошните дебюти на Quibi и Peacock на NBCUniversal, докато HBO Max се очаква на 27 май. Въпреки че Apple TV+ предложи по-малък брой филми и сериали, сега потребителите прекарват повече време у дома и има по-голямо търсене.

Ето защо Apple търси да придобие някои интересни заглавия, които да допълнят нейното ексклузивно съдържание, твърди източник, запознат с въпроса. По-рано Bloomberg писа, че Apple иска да купи стари телевизионни продукции за стрийминг услугата си.

Според източник компанията не иска да инвестира стотици милиони долари в най-популярните сериали, като „Приятели“ и „Офисът“, а вместо това иска да заложи на по-малки придобивания, които ще добавят съдържание, а в центъра на вниманието ще останат оригиналните продукции,

Apple и Sony са отказали да коментират.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Европейските културни институции се борят за оцеляване