Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Филмите на Universal ще влизат по-бързо в стрийминг услугата Peacock

Новите условия влизат в сила през 2022 г.

Филмите на Universal ще влизат по-бързо в стрийминг услугата Peacock

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Universal Pictures на Comcast ще пуска новите си филми ексклузивно в стрийминг услугата Peacock не по-късно от четири месеца след премиерата им в кината, обяви компанията, цитирана от Ройтерс.

Филмите на Universal в момента влизат в телевизионния канал HBO TV на AT&T и в стрийминг услугата HBO Max около шест месеца след появата им на голям екран.

Новите условия влизат в сила през 2022 г. и ще включват филми от Universal, студиата за анимации DreamWorks Animation и Illumination, както и артхаус подразделението Focus Features. Финансовите условия на споразумението не са разкрити.

Още по темата

Предстоящите заглавия включват „Jurassic World: Dominion”, новия филм на Джордън Пийл и нови продукции от анимационните поредици „Миньоните“ и „Котаракът в чизми“.

Медийните компании добавят филми и сериали към стрийминг услугите си, за да се конкурират с Netflix, Walt Disney и други играчи за вниманието на гледащите у дома.

Сделката между Universal и Peacock покрива т.нар. от индустрията прозорец „Pay-One” – времето, когато филмът напуска кината и се насочва към стрийминг услугите или кабелните канали. Обичайно този прозорец е с продължителност от 18 месеца.

Universal и Peacock са се разбрали да разделят прозореца на три. Новите филми ще влизат в стрийминг услугата за първите или последните четири месеца от 18-месечния период. За 10-месечния период между тях, Universal ще предлага филмите на други дистрибутори с лиценз.

Universal Pictures също така ще започне да прави оригинални продукции специално за Peackock, твърди студиото.

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Манчестър Юнайтед и Ювентус с обща загуба от над 370 млн. долара заради COVID-19