Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

И магическата анимация "Енканто" не успя да омагьоса кината в САЩ

Обичайно силният уикенд за индустрията тази година отново се оказа слаб заради пандемията

И магическата анимация "Енканто" не успя да омагьоса кината в САЩ

Снимка: Disney

Дори чисто новата анимация на Walt Disney „Енканто“ с участието на актьора и композитор Лин-Мануел Миранда не успя да побутне напред боксофиса в САЩ през обикновено силния уикенд около Деня на благодарността – сигнал, че потребителите все още са внимателни с посещенията си в кината, коментира Bloomberg.

„Енканто“ - мюзикъл за колумбийско семейство с магически сили, генерира 30,4 млн. долара от продажби на билети през 5-дневния уикенд, заяви Disney в неделя. Това е под някои оценки, макар че като цяло лентата се оценява добре от критиците и е пусната само в кината. Прогнозите за уикенда варираха от 35 млн. долара на Disney до 56,4 млн. долара на Boxoffice Pro. 93% от критиците в Rotten Tomatoes препоръчват лентата.

„Ловци на духове: Наследство“ на Sony Group – поредната серия от комедийния франчайз, събра 35,3 млн. долара през втория си уикенд, посочват от студиото. „Домът на Гучи“ - нова драма с участието на Адам Драйвър, Лейди Гага и Ал Пачино, генерира 21,8 млн. долара при премиерата си, казват от разпространителите.

Денят на благодарността обикновено е сред най-активните периоди за кината през годината, подкрепен от семейни филми или нашумели конкуренти за наградите Оскар. Тази година обаче приходите достигнаха едва 142 млн. долара, заяви анализаторската компания Comscore в свое съобщение. През 2019 г. местните продажби от билети стигнаха общо 262,3 млн. долара след изключително представяне на „Замръзналото кралство 2“, „Пълно ускорение“ и „Вади ножовете“.

Disney използва периода, за да пусне някои от най-големите си семейни филми, включително „Замръзналото кралство“ през 2013 г. и „Моана“ три години по-късно. Някои родители обаче все още се страхуват да водят децата си в кината тази година, а много от по-възрастните кино любители останаха у дома пред телевизора.

Домът на Гучи“ от Metro-Goldwyn-Mayer бе препоръчан от 60% от критиците в Rotten Tomatoes. Заразно зло: Началото“ събра 8,8 млн. долара при премиерата си и бе препоръчан от само 26% от критиците.

Филмовата индустрия в Северна Америка се надяваше, че инерцията, натрупана през октомври – най-силния месец от началото на пандемията – ще продължи и през четвъртото тримесечие. През първите три седмици на ноември обаче продажбите бяха само около 284 млн. долара, което е доста под сумата от 637 млн. долара от октомври, посочва Comscore. През ноември бе премиерата на лентата на Marvel Вечните“, която надделя в боксофиса.

Тази седмица кината срещат жестока конкуренция от стрийминг услугите. Disney+ пусна трите епизода на дългоочаквания документален филм на „Бийтълс се завръщат“ на режисьора Питър Джаксън, както и „Ястребово око“ - нов филм на Marvel. Освен това „Методът Уилямс“ с участието на Уил Смит като баща на тенис звездите Винъс и Серина Уилямс се излъчва по HBO Max освен в кината.

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Ще се повтори ли и с други спортни звезди сагата с Джокович?