IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Как Lego отиде в Холивуд

Компанията стъпва предпазливо по пътя към новата продукция "Lego: Филмът"

15:33 | 09.02.14 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Целувките във новата анимационна продукция "Lego: Филмът" се оказват ябълка на раздора. По думите на продуцента Дан Лин става дума за целувки между две лего човечета - "просто целувка от пластмаса", която екипът смятал за смешна. Бранд мениджърите на Lego обаче не са толкова развеселени от идеята.

"Предупредиха ни, че родителите не харесват целуващите се фигурки", коментира Лин. "Тествахме филма няколко пъти. Оказаха се прави. Родителите не го харесаха".

В крайна сметка сцените с целувките са отрязани, а вместо тях има няколко романтични момента и близки планове на влюбените миниатюрни фигурки, които се опитват да се хванат зa U-образните си ръчички. Ефектът е също толкова абсурден, пише Businessweek. 

"Lego: Филмът" излезе на 7-и февруари във всички кина в САЩ. Пълнометражният анимационен филм е озвучен от редица комедийни актьори, сред които Уил Арнет, Елизабен Банкс и Крис Прат. Не липсват и холивудски величия в лицето на Морган Фриймън и Лиам Нийсън, а за десерт са оставени и други американски знаменитости като Шакил О'Нийл.

Продуцираният от Лин филм е финансиран и от Village Roadshow, а с дистрибуцията му ще се заеме Warner Bros. Направата на лентата отнема повече от пет години, а на режисьорското място можем да видим Крис Милър и Фил Лорд, които познаваме от "Облачно с кюфтета". По данни на Hollywood Reporter новата им продукция струва между 60 и 65 млн. долара.

От самото начало идеята на създателите на новата анимация била да създадат филм за Lego, който да бъде интересен, а не да представлява 100-минутна реклама.

"Много хора може би си мислят: "Ок, всичко опира до това, че се опитват да продадат възможно най-много играчки", твърди вицепрезидентът по лицензирането и развлеченията в Lego Джил Уилфърт. "За нас винаги на преден план стой изграждането на бранда Lego".

Това естествено означава продажба на играчки. Заедно с излизането на филма 17 нови строителни комплекта ще се появят по рафтовете на магазините. Всичко това ще е съпроводено от пускането на линия колекционерски фигурки, видеоигра, изложба, албум със саунтрака, детски книги, хиляди кутии за обяд, брандирани тениски, шапки, пижами, раници и марково Lego бельо.

В момент, в който холивудските режисьори са все по-зависими от парите, идващи от чуждестранната публика, за да оцеляват, това може да се окаже не толкова добър ход.

Последна актуализация: 06:01 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още