IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Как топ пивоварите пробиват в Африка?

Само 15% от потребителите в Африка могат в момента да си позволят бира

13:03 | 19.08.18 г.
<p>
	Снимка: Ройтерс</p>

Снимка: Ройтерс

На най-бедния континент, който същевременно е и най-бързо растящият пазар за бира в света, глобалните пивовари са принудени да измислят нови стратегии, за да успеят да пробият навреме.

Повечето африканци не могат да си позволят бира, каквато пивовари като Anheuser-Busch InBev NV, Heineken NV и производителят на бирата Guinness Diageo PLC продават на други пазари, пише The Wall Street Journal в свой анализ, цитиран от Bloomberg TV Bulgaria.

Това, съчетано с риска от високи данъци върху висококачествената бира, която може да застраши печалбата, и волатилните цени на суровината, кара пивоварите да предпочетат по-евтини и местни рецепти, които не са  разпознаваеми за повечето потребители на Запад.

Африка може да представлява 40% от глобалния обем и ръст на печалбата за бирената индустрия през следващото десетилетие, показва анализ на Deutsche Bank. Кредиторът посочва достъпността като ключова тема, тъй като само 15% от потребителите в Африка могат в момента да си позволят бира. По свиване наполовина на цената делът на възрастните, които могат да си позволят бира, се увеличава от 15% на 40%.

Какво показват анализите за пазара в региона вижте в продължението на материала в сайта на  Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:15 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още