Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Най-голямото придобиване на McDonald’s от 20 г. насам е технологична компания

С помощта на Dynamic Yield веригата иска да подобри дигиталните си услуги

Най-голямото придобиване на McDonald’s от 20 г. насам е технологична компания

Снимка: Ройтерс

McDonald’s Corp. осъществи най-голямото си придобиване за последните 20 години насам с покупката на технологична компания, с помощта на която ще подобри дигиталните си услуги, включително и тези за персонализиране на менютата си.

Най-голямата верига ресторанти в света е похарчила сумата от над 300 млн. долара за Dynamic Yield Ltd., съобщава източник, запознат със сделката пред Bloomberg. С новопридобитата технология електронните менюта на компанията ще могат да варират в зависимост от външни фактори като времето например. Така в студени дни ще се предлага повече кафе, или сладолед – в горещите. От значение ще и часът на денонощието, както и предпочитанията на клиентите в съответните части на света.

Още по темата

Откакто пое ръководството на компанията през 2015 г., главният изпълнителен директор Стив Истърбрук внедри множество технологични нововъведения, като будки за самообслужване в някои ресторанти, дигитални менюта и доставка в опит да даде нов тласък на продажбите.

Тъй като McDonald’s относително рядко осъществява придобивания, покупката на Dynamic Yield показва желанието на компанията да се възползва от новите технологии, за да ускори растежа си на фона на силната конкуренция в ресторантьорската индустрия.

По думите на Истърбрук McDonald’s разширява ролята, която технологиите ще играят в бъдещето на компанията, и „скоростта, с която ние ще сме способни да изпълняваме визията си за създаване на по-персонализирано преживяване за нашите клиенти“.

Според анализатора на Baird Дейвид Тарантино сделката има „стратегическа стойност“, особено като се имат предвид опитите на компанията да ускори растежа си и да подобри услугите си за потребителите.

McDonald’s изпробва технологията на Dynamic Yield през 2018 г. в САЩ и смята да я въведе по-мащабно през тази година, най-вече при менютата за клиенти на касите за автомобили, след като сделката бъде окончателно завършена. Компанията също така планира да започне предлагане на дигитални услуги и в чужбина.

Придобиването на технологичната компания със седалище в Тел Авив и Ню Йорк е най-голямата сделка на базираната в Чикаго верига от 20 години насам, когато стана инвеститор в друго заведение за бързо хранене Chipotle Mexican Grill Inc., но впоследствие се отказа от инвестицията си.

По статията работи: Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Пътят на дървесината до електрическа китара